مصاف شاگردان کی روش با شبیه ساز مراکشی ها

تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب بازی های دوستانه پیش از جام جهانی 2018 روسیه قرار است به مصاف تیم ملی فوتبال تونس برود.دو تیم پیش از این تنها یک بار به در سال 1391 در مجارستان به مصاف هم رفتند که حاصل آن یک تساوی بود.

شاگردان کارلوس کی روش در آن بازی با وجود این که از حریف خود پیش بودند در نهایت به تساوی 2 -2 رضایت دادند. گل های تیم ملی فوتبال کشورمان را در آن دیدار محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی به ثمر رساندند.

مصاف شاگردان کی روش با شبیه ساز مراکشی ها

وضعیت تیم ملی ایران

شاگردان کارلوس کی روش پیش از شروع سال نو اردوی خود را با حضور بازیکنان داخلی و چند تن از لژیونر ها در تهران آغاز کردند و در یک بازی دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی فوتبال سیرالئون رفتند و موفق شدند با 4 گل این تیم را شکست دهند.

ملی پوشان کشورمان پس از انجام این بازی ترکیب نهایی خود را برای دو بازی دوستانه دیگر مقابل تیم های تونس و الجزایر شناختند. شاگردان کارلوس کی روش برای این دو بازی را رشید مظاهری، حسین حسینی، علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده ، میلاد محمدی، محمدرضا خانزاده، مرتضی پورعلی گنجی، پژمان منتظری، رامین رضاییان، روزبه چشمی، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، وریا غفوری ، مسعود شجاعی، علی قلیزاده، علی کریمی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، کریم انصاری‌فرد، علیرضا جهانبخش، کاوه رضایی، مهدی طارمی، مهدی ترابی، رضا قوچان‌نژاد، سردار آزمون و وحید امیری تشکیل می دهند.

تیم ملی فوتبال کشورمانبازیکنان بسیار آمده های در اختیار دارد و قطعا باید منتظر رقابت ملی پوشان برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی در جام جهانی 2018  روسیه باشیم.

مصاف شاگردان کی روش با شبیه ساز مراکشی ها

وضعیت تیم ملی فوتبال تونس

تونسی ها تاکنون 4 حضور در جام جهانی فوتبال را تجربه کرده اند و آخرین دوره حضور آنها به جام جهانی 2006 آلمان بازمی گردد آن ها همچنین یکبار در رقابت های جام کنفدراسیون ها شرکت کرده اند و دارای یک قهرمانی ، دو نایب قهرمانی و یک عنوان سومی در رقابت های جام ملت های آفریقا هستند.

تیم ملی تونس از بازیکنان خوبی هم سود می برد و لژیونر های زیادی در فوتبال اروپا و به خصوص کشور فرانسه در اختیار دارد به همین دلیل این تیم یکی از تیم های خوب و قدرتمند قاره سیاه محسوب می شود.

تونسی ها می توانند رقیب خوبی برای ملی پوشان کشورمان در آستانه رقابت های جام جهانی فوتبال باشند. تیم های ملی ایران و تونس روز جمعه سوم فروردین ساعت 23 و 30 دقیقه در ورزشگاه برداس به مصاف یکدیگر می روند.