تذکر جدی رقیب استقلال به تاباتا

روزنامه الوطن قطر به مناسبت بازی حساس الریان و استقلال در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ، به تشریح شرایط نماینده قطر پرداخته و نکاتی در رابطه با این تیم و تاباتا ؛ کاپیتان الریان بازگو کرده است .
در این یادداشت گفته شده بازی مقابل استقلال برای الریان و علی‌الخصوص کاپیتان این تیم بسیار مهم و حیاتی محسوب می‌شود.
تاباتا در بازی مقابل استقلال در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا از بازی اخراج شد و بسیاری از کارشناسان فوتبال قطر ، برنده نشدن الریان در آن بازی را اخراج تاباتا می‌دانستند .به همین دلیل این بازیکن باید در بازی این هفته تیمش ، آن کار خود را جبران کرده و شانس صعود الریان به مرحله بعد را افزایش دهد . کادر مدیریتی این باشگاه قطری به تاباتا تذکر داده که در بازی مقابل استقلال ، بر روی رفتار و اعصاب خود تسلط داشته باشد و درگیر جو‌ روانی بازیکنان ایرانی نشود . نماینده فوتبال قطر در حال حاضر با ۶ امتیاز به طور مشترک با استقلال در بالای جدول گروهش قرار دارد و به همین دلیل طرفداران الریان از تیم و کاپیتانشان توقع دارند با موفقیت در این بازی، آن‌ها را به رویای خود که صعود به مرحله بعدی است، برسانند .
در ادامه آمده است : تیم الریان آخرین تمرین خود را روز شنبه در دوحه انجام داده است و روز یکشنبه به سمت تهران پرواز می‌کنند . مایکل لادروپ ؛ سرمربی این تیم سعی می‌کند بازیکنان خود را در بهترین فرم ممکن برای حضور در این بازی قرار دهد . هم‌چنین خبر می‌رسد روحیه بالایی در مجموعه این تیم برقرار شده است و کادرفنی و بازیکنان این تیم امید دارند با اتکا به همین روحیه ، مقابل استقلال نتیجه گرفته و به دور بعد صعود کنند .
الریان قطر در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا تا به اینجا صعود به دور دوم مسابقات را تجربه نکرده است و حال شانس دارد به عنوان تیم اول یا دوم در مرحله حذفی مسابقات حاضر شود . به همین علت تمامی بازیکنان این تیم قطری امید دارند مقابل استقلال نتیجه گرفته و‌ برای باشگاهشان افتخار آفرینی کنند . آن‌ها هم‌چنین نیم نگاهی به بازی العین و الهلال دارند و امیدوارند نتیجه این مسابقه به نفع آن‌ها باشد .
در آخر گفته شده است ، لادروپ لیست هجده نفره خود را بعد از تمرین امروز مشخص می‌کند و‌ صبح فردا به تهران سفر می‌کنند.