واکنش توفیقی به تمدید قرارداد استقلالی‌ها

پندار توفیقی که در تمرین عصر امروز (یکشنبه) استقلال حضور پیدا کرده بود، گفت: شرایط استقلال پیش از بازی با الریان خوب است، هر چند تعدادی از باریکنان از جمله تیام، حسینی و باقری مصدوم هستند و به این بازی نمی‌رسند اما در همین وضعیت تمام نفرات همقسم شده‌اند که بازی خوبی انجام دهند تا ان‌شاءالله نتیجه مناسبی بگیریم.
وی افزود: در مورد تمدید قراردادها بعد از بازی با الریان بیشتر صحبت خواهد شد، چرا که در حال حاضر همه تمرکز ما روی این بازی است، ضمن اینکه بهتر است فصل به سرانجام برسد و بعد درباره تمدید قراردادها اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. ما برای جذب تیام سه هفته بررسی کردیم و در آینده نیز برای جذب بازیکنان، چه خارجی و چه داخلی با دقت عمل خواهیم کرد تا نفرات باکیفیتی را جذب کنیم.
معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت پادوانی خاطرنشان کرد: ما در تلاشیم برای او خانه‌ای کنار کلینیک فیزیوتراپی رهن کنیم و حتی قرار است در این خانه تجهیزات فیزیوتراپی نیز نصب شود تا به صورت روزانه و تمام وقت با پادوانی کار و او بتواند هر چه زودتر به تیم اضافه شود. این قول را می‌دهیم که او از استقلال جدا نخواهد شد و در جمع ما می‌ماند.همچنین قائدی هم مشغول انجام فیزیوتراپی است و به زودی به تیم اضافه خواهد شد. ما بعد از حادثه‌ای که برای قائدی پیش آمد سوای مسائل فرهنگی، نظارت‌مان را هم روی بازکنان بیشتر خواهیم کرد.
توفیقی در مورد چمن کمپ حجازی هم گفت: به زودی قرار است کارهایی در این مورد انجام دهیم و همچنین در ورزشگاه مرغوبکار هم فعالیت‌هایی خواهد شد تا به عنوان آکادمی باشگاه از آن استفاده کنیم. در حال حاضر با صنایع دفاع یک سال دیگر قرارداد داریم و تا آمادگی کامل کمپ، محل تمرین تیم اصلی تغییر نخواهد کرد.
وی در مورد بحث مذاکره جپاروف با سپاهان اظهار داشت: بازیکنان آزادند طبق قانون فیفا 6 هفته قبل از پایان لیگ مذاکرات‌شان را آغاز کنند. ما هم برای تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی‌مان بیکار ننشسته‌ایم. الان در کوران مسابقات هستیم و نمی‌خواهیم اطلاعیه صادر کنیم.
معاون ورزشی باشگاه استقلال اظهار نظر در مورد صحبت‌های اخیر کی‌روش را در حوزه اختیارات سرمربی دانست و در مورد لیست طلبکاران باشگاه نیز گفت: طلب یک عده را قبل از عید تسویه کردیم و با سایر طلبکاران نیز توافق خواهیم کرد.