استقلالی ها دوست دارن با ذوب آهن روبرو شوند یا الدحیل؟

بیژن طاهری در خصوص برتری آبی‌پوشان مقابل نماینده کشور قطر اظهار داشت: فکر می‌کنم همه به قدرت استقلال پی بردند و شما دیدید که ما چند بازیکن مصدوم در ترکیب‌مان بود که با این وجود بازیکنان ذخیره و جایگزین‌های آنها بازی کردند و عملکرد قابل قبولی هم داشتند. شما دیدید بعد از پایان بازی سرمربی الریان مصاحبه کرد و گفت مگر می‌شود تیمی مهاجم نداشته باشد ولی این همه کار هجومی انجام دهد.

طاهری تاکید کرد: در نیمه اول فوق‌العاده کار کردیم و حملات زیادی داشتیم و شفر هم با تاکتیک و ارنجی که داشت حریف را گیج کرد.به نظرم الریان قطر فکر نمی‌کرد استقلال با این نفرات کار را آغاز کند و به نوعی محو برنامه های تاکتیکی استقلال شد.

مربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد استقلالی‌ها دوست دارند باذوب‌آهن در مرحله بعد روبرو شوند تا الدحیل گفت: برای ما فرقی ندارد با کدام تیم بازی می‌کنیم. هدف گذاری ما صدرنشینی در این گروه است و می‌خواهیم به مراحل بالاتر برویم. فرقی نمی‌کند با ذوب‌آهن بازی کنیم یا الدحیل. در بازی آخر مقابل الهلال هم با قدرت بازی خواهیم کرد.

وی در خصوص غیبت امید ابراهیمی و روزبه چشمی در دیدار مقابل الهلال گفت: اگر دقت کرده باشید ما دیروز هم چند بازیکن را در اختیار نداشتیم ولی بازیکنان جایگزین فوق‌العاده کار کردند. مطمئن باشید در آن بازی هم نفراتی که کادر فنی انتخاب می‌کند بهترین عملکرد را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

طاهری در خصوص دیدار این تیم با مشکی‌پوشان نیز گفت:‌ما به هیچ عنوان لیگ را دست کم نمی‌گیریم و کارمان را با قدرت پیش می‌بریم. مشکی‌پوشان تیم خطرناکی است که مقابل استقلال خوزستان هم خوب کار کرد و تنها موقعیت‌های آنها تبدیل به گل نشد. ادامه لیگ برای ما سخت است ولی چون برای عنوان نائب قهرمانی و کسب سهمیه می‌جنگیم دست از تلاش برنخواهیم داشت.

وی ضمن تشکر از تماشاگران استقلال گفت: از اینکه تماشاگران در یک روز تعطیل از ما حمایت کرده‌اند از آنها ممنون هستم و امیدوارم عیدی که به آنها دادیم به عنوان یک هدیه کوچک بپذیرند.

طاهری در پایان در خصوص اینکه آیا شفر در استقلال می‌ماند یا خیر، گفت: از تصمیمات مدیریتی اطلاعی ندارم اما امیدوارم شفر در استقلال بماند چون او تفکراتش در تیم جا افتاده است. تماشاگران هم طبعا او را دوست دارند و ما همه امیدواریم قرارداد شفر تمدید شود.