تمرکز خیابانی روی بازی استقلال بود

مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس در مورد دیدار تیمش مقابل نسف قارشی به خبرنگار ما گفت: پرسپولیس بازی خوبی ارائه داد و توانست به خواسته های برانکو برسد. باید قبول کنیم نسف هم تیم خیلی خوبی بود و در تهران هم علی رغم باخت 2 بر صفر نمایش قابل قبولی داشت. به نظرم با توجه به اینکه تیم می توانست با یک امتیاز صعودش را به دور بعد مسجل کند، ریسک نکرد و یک بازی منطقی نمایش داد.

میناوند ترکیب پرسپولیس را در این دیدار ایده آل دانست و گفت: خیلی ها می گویند پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و در هفته های اخیر دچار بهم ریختگی در ترکیب و سبک بازی اش شده اما من به هیچ عنوان این را قبول ندارم. تیم مقابل نسف براساس اهدافی که داشت، ارنج شده بود. اولویت برانکو در این بازی گل نخوردن بود و همه دیدیم که خط دفاع و بیرانوند در چند صحنه فوق العاده بودند.

او ادامه داد: این تیم در دو سال و نیم اخیر کنار هم هستند و در دایره تیم 18 بازیکن بازی می کنند. خب این طبیعی است که تیم گاهی دچار افت شود. از طرفی قهرمانی زودهنگام مزید بر علت شده تا بازیکنان آن هیجان و انگیزه همیشگی را نداشته باشند. همه آنهایی که فوتبال بازی کرده اند می دانند این شرایط طبیعی است و ممکن است برای هر تیمی اتفاق بیفتد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به بازی سخت تیمش مقابل السد تصریح کرد: روند بازی های پرسپولیس نسبت به قبل بهتر شده و ما می توانیم با تمرکز و حمایت هواداران با شکست السد به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کنیم. بازی با السد خیلی سخت است ولی می توانیم با برد این تیم جبران بازی رفت را کنیم.

وی بازی این هفته پرسپولیس مقابل پدیده را حساس توصیف کرد و گفت: پدیده مهره های خوبی دارد و اگر کسر 6 امتیاز دامن گیر این تیم نمی شد، قطعاً در جدول شرایط بهتری داشتند. فوتبال مهاجری همیشه قابل احترام است و آنها در این فصل مقابل سرخابی ها هرگز شکست نخورده اند. مشکلات مالی باعث شده پدیده افت کند، آنها ترس از افتادن دارند و بنابراین با همه توان مقابل پرسپولیس بازی خواهند کرد.

میناوند در پایان خاطرنشان کرد: من همیشه برای آقای خیابانی احترام زیادی قائل بوده و هستم ولی به نظرم ایشان در گزارش بازی پرسپولیس و نسف قارشی تمرکز نداشتند. خیابانی همه حواسش به بازی استقلال بود و نگاه ملی نداشت. ضمن اینکه او به اشتباه گفت صعود پرسپولیس به هفته آخر کشیده شده ولی همه می دانستیم که تیم با مساوی صعودش قطعی شده که این اظهارنظر اقای خیابانی جای تعجب داشت.