تنها مربی نباخته به سرخابی‌ها

همه تیم های حاضر در لیگ هفدهم به جز پدیده در رقابت های این فصل حداقل یک بار باخت به پرسپولیس را تجربه کرده اند. رضا مهاجری سرمربی پدیده در دو مصاف با استقلال صاحب یک برد و یک تساوی شده است. او در دیدار رفت با آبی پوشان مقابل علیرضا منصوریان قرار گرفت و موفق شد در آزادی 2 بر صفر از سد استقلال بگذرد. دست در دست گذاشتن دو سرمربی و نمایش استعفا در پایان آن بازی توسط منصوریان از اتفاقات جالب بازی رفت بود. اما استقلال که در دیدار برگشت شفر را روی نیمکت خود می دید، نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کند تا پدیده باختی را مقابل آبی پوشان متحمل نشود.

تقابل مهاجری و برانکو در نیم فصل اول برنده ای نداشت و دو تیم در تهران بدون گل مساوی شدند تا سرخپوشان در حسرت برد این تیم باقی بمانند. دیدار این هفته دو تیم در مشهد فرصتی برای مهاجری به حساب می آید که سر و سامانی به وضعیت تیمش در جدول بدهد و هم اینکه رکورد شکست ناپذیری اش مقابل پرسپولیس را حفظ کند.

از طرفی شاگردان برانکو هم که برای اولین بار در این فصل دو باخت متوالی را تجربه کرده اند، نمی خواهند بیش از این هواداران خود را منتظر بگذارند و از انگیزه بالایی برای کسب پیروزی و مسجل کردن قهرمانی برخوردارند.