بازیکنی که چشم برانکو را گرفت

بدون کوچک‌ترین شک و تردیدی علی قلی‌زاده ستاره بازی پرسپولیس و سایپا بود که در این دیدار آتش‌بازی به راه انداخت؛ هافبک- مهاجم چپ‌پا و تکنیکی سایپا که به تازگی در تیم ملی هم درخشیده و حالا شنیده می‌شود چشم برانکو را گرفته است.

تجربه نشان داده سرمربی کروات پرسپولیس علاقه خاصی به بازیکنان چپ‌پا دارد. محسن مسلمان، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، محمد انصاری و... بازیکنان چپ‌پایی هستند که در دوران برانکو حسابی در پرسپولیس درخشیدند. اینک مرد کروات یک چپ‌پای دیگر را نشانه رفته است، علی قلی‌زاده که سابقه بازی در فوتسال را داشته و یک بازیکن فوق ‌تکنیکی و دریبل‌زن است. البته پرسپولیس طبق حکم فیفا از نقل و انتقالات تابستانی پیش‌ رو محروم است و قادر به خرید بازیکن جدید نیست، بنابراین علی قلی‌زاده می‌تواند هدفی برای سال آینده برانکو باشد که شاید یکی، دو بازیکن چپ‌پای پرسپولیس از این تیم جدا شوند. هر چند معلوم نیست باشگاه سایپا تا آن روز قلی‌زاده را ترانسفر نکرده باشد.

اگر این جوان تکنیکی و دریبل‌زن همین توانایی و آمادگی فوق‌العاده را حفظ کند و مسافر جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شود،‌ احتمال زیادی وجود دارد که راهی اروپا شود. کافی است یک بار دیگر پاس گل تماشایی علی قلی‌زاده به امید خالدی در بازی با پرسپولیس را که روی حرکت انفرادی و خیره‌کننده ستاره سایپا حاصل شد، از نظر بگذرانید تا متوجه استعداد و پتانسیل بالای این بازیکن ملی‌پوش شوید.

قلی‌زاده در روزی که فرشاد احمدزاده به دلیل مسمومیت نیمکت‌نشین شده بود، حسابی خوش درخشید تا برانکو را به فکر فرو ببرد.