چرا مسلمان گفت از پرسپولیس پیشنهادی ندارد؟

محسن مسلمان بعد از بازی با سایپا در مورد آینده‌‌اش حرف‌های جالبی به زبان آورد. او در بخشی از مصاحبه خود این موضوع را عنوان کرد که تکلیفش برای ماندن در جمع سرخپوشان هنوز معلوم نیست چون اصولاً هیچ‌کس از سمت باشگاه با او تماسی برای تمدید قرارداد نگرفته است.

مسلمان در واقع این حرف را برای جلوگیری از سوءاستفاده دیگران به زبان آورد. او می‌دانست برخی در داخل باشگاه، با نامش بازی می‌کنند. به بیان ساده‌تر، برای آنکه مشکل پیش آمده در ماه‌های قبل بین برانکو و مسلمان را عادی جلوه دهند، اعلام می‌کنند در لیست فصل آینده پرسپولیس، نام مسلمان برای تمدید قرارداد گنجانده شده اما اگر این ادعا صحت داشت، مسلمان نمی‌گفت با او تا به حال هیچ مذاکره‌ای در راستای تمدید قرارداد انجام نشده است.

این در حالی است که برخی بازیکنان مدعی هستند تماس‌هایی از باشگاه برای تمدید قرارداد داشتند اما مسلمان می‌گوید هیچ‌کس با او تماس نگرفته و قول و قراری برای تمدید قرارداد نگذاشته است. از این رو، او برای آنکه دیگر هیچ‌کس نتواند با نام و نشانش در پرسپولیس بازی کند، به صورت رسمی و در جمع خبرنگاران گفت فعلاً پیشنهادی از سوی باشگاه برای ماندنش دریافت نکرده است.