نتایج لیگ قهرمانان اروپا/ تحقیر یووه مقابل رئال با سوپر گل رونالدو

در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب دو دیدار همزمان برگزار شد که رئال مادرید موفق شد یوونتوس را شکست دهد و بایرن مونیخ تیم سویا را مغلوب کرد.

یوونتوس 0 - رئال مادرید 3

تیم یوونتوس در تورین میزبان رئال مادرید بود که با نتیجه عجیب سه بر صفر مغلوب این تیم شد. در دیداری که تکرار فینال رقابتهای سال گذشته محسوب می شد رئال خیلی زود و در دقیقه سه توسط رونالدو به گل رسید. در ادامه یووه توپ و میدان را در اختیار گرفت و فرصت هایی را برای به تساوی کشاندن بازی داشت که این همگی آنها را از دست داد. البته رئال مادرید نیز توسط تونی کروس یک بار تیر دروازه بوفون را در همین نیمه به لرزاند. در اواسط نیمه نخست نیز برخورد توپ با دست مدافع رئال در محوطه جریمه خودی، باعث اعتراض یوونتوسی برای اعلام ضربه پنالتی شد که داور چنین عقیده ای نداشت.

در نیمه دوم یووه بازی را هجومی آغاز کرد و باز هم فرصت هایی را برای گلزنی ایجاد کرد که مهمترینش ضربه آزاد خطرناک دیبالا بود که با خوش شانسی رئالی ها توپ به کنار دروازه رفت. اشتباه عجیب کیلینی در دقیقه 64 مسابقه رئال را به گل دوم رساند. در حالی که توپ به آرامی به  سمت بوفون می آمد، کیلینی به اشتباه مسیر توپ را منحرف کرد و رونالدو در آخر طی یک رفت و برگشت روی ارسال توپ، با ضربه ای برگردون بسیار زیبا دروازه بوفون را برای دومین بار باز کرد.

تنها دو دقیقه پس از دریافت این گل یووه که به هم ریخته شد بود دیبالا را هم از دست داد و ستاره آرژانتینی یووه به دلیل حرکتی خطرناک کارت قرمز مستقیم از داور گرفت تا با 10 نفره شدن بانوی پیر عملا کار این تیم در همین مرحله به پایان برسد. بیانکونری که باخت را قبول کرده بود در دقیقه 72 به راحتی به مارسلو اجازه نفوذ دادند تا این مدافع برزیلی گل سوم را هم به ثمر برساند.

رئال در دقایق پایانی با توجه به شرایط یووه بازی را کاملا در اختیار گرفت و فرصت هایی برای گلهای بیشتر هم داشت که موفق نبود . در نهایت این دیدار با پیروزی سه بر صفر کهکشانی ها به پایان رسید تا این تیم تقریبا کار صعود خود را تمام کرده باشد.

سویا 1 - بایرن مونیخ 2

دیگر تیم اسپانیایی حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه ساچز پیزخوان میزبان بایرن مونیخ بود که با نتیجه دو بر یک مغلوب شد.

پائولو سارابیا در دقیقه 32 گل نخست بازی را برای سویا به ثمر رساند اما پنج دقیقه بعد بایرن مونیخ بازی را به تساوی کشاند. پاس در عرض فرانک ریبری با برخورد به پای خسوس ناواس بازیکن سویا، وارد دروازه شد.  در دقیقه 68 مسابقه بایرن گل دوم را نیز به ثمر رساند. ضربه سر تیاگو آلکانتارا با برخورد به پای مدافع سویا تغییر مسیر داد و وارد دروازه سویا شد تا هر سه گل مسابقه با ضربه بازیکنان سویا زده شده باشد.

در نهایت بایرن مونیخ با نتیجه دو بر یک سویا را در اسپانیا شکست داد تا هر دو تیم مهمان امشب پیروز شده و شانس بسیار زیادی برای صعود داشته باشند.