آخرین وضعیت تمدید قرارداد پرسپولیسی ها/ مسلمان تمدید می کند؟

پندار خمارلو در مورد آخرین وضعیت پیشنهاد باشگاه دیناموزاگرب برای جذب صادق محرمی و اینکه آیا این باشگاه مبلغی را هم برای جذب این بازیکن پیشنهاد داده است، اظهار داشت: پیشنهاد دیناموزاگرب جدید نیست و برای 2 ماه پیش است. ضمن اینکه در پیشنهاد این باشگاه اصلا بحث مالی مطرح نشده بود. قرارداد محرمی با پرسپولیس یک ماه دیگر تمام است و باید ببینیم چه پیش می‌آید. 

وی در خصوص تمدید قرارداد باشگاه پرسپولیس با بازیکنانش هم گفت: باشگاه در حال حاضر با بازیکنان مدنظرش در حال صحبت است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا محسن مسلمان هم برای تمدید قرارداد مدنظر باشگاه است، خاطرنشان کرد: فهرست بازیکنان مدنظر توسط برانکو به گرشاسبی تحویل داده شده و من از آن بی اطلاع هستم اما خود گرشاسبی چند وقت پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که مسلمان هم در فهرست بازیکنان تمدیدی قرار دارد. هر چه هست احتمالا تا پیش از پایان فصل بحث تمدید قراردادها تمام می‌شود.

خمارلو در مورد اینکه آیا بدهی باشگاه الغرافه به باشگاه پرسپولیس پرداخت شده است، گفت: بله، الغرافه تمام بدهی‌اش را پرداخت کرد و فقط طارمی باید 100 هزار دلار به باشگاه پرداخت کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل با برند امیلیو ساچی قرارداد همکاری امضا کرده بود، عنوان کرد: نه، کار ما به قرارداد نرسید. این شرکت یکی‌، 2 بازی به تیم البسه داد اما وقتی دید برایش سود مالی ندارد دیگر این کار را انجام نداد.