دفاع تمام قد پیشکسوت پرسپولیس از برانکو

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با حمایت از نتایج برانکو ایوانکوویچ، گفت: عملکرد پرسپولیس قابل دفاع بوده و طبیعی است این تیم در مسابقات خارج از خانه به فکر تساوی باشد.

محمد پنجعلی در خصوص تساوی بدون گل پرپسولیس مقابل نسف قارشی در ازبکستان که صعود این تیم را به مرحله یک شانزدهم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: مهم ترین مساله که در تفکر کادرفنی پرسپولیس بوده است صعود به مرحله بعدی بازی ها بود. این تیم توانست قدرتمندانه به مرحله بعد برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقاداتی که از عملکرد دفاعی پرسپولیس می شود اظهار داشت: باید تمام جوانب را در نظر گرفت و سپس انتقاد کرد. پرسپولیس باید در بازی خارج از خانه به هدف اولیه خود که کسب یک امتیاز بود می رسید و سپس چشم به گلزنی می بست. به نظرم آمار و ارقام نشان می دهد توانمندی های برانکو ایوانکوویچ در چه حدی است.

پنجعلی که یکی از مدافعان عملکرد سرمربی پرسپولیس است صحبت های خود را اینگونه ادامه داد: نباید به خاطر چند تساوی و دو باخت از تلاشی که کادرفنی پرسپولیس برای گرفتن نتیجه در طول فصل کشیده است عبور کرد. از برانکو ایوانکوویچ هم نمی توان گلایه داشت. به هر حال این تیم نمی توانست در نیم فصل بازیکن بگیرد و طبیعی است که با مشکل روبرو شود. اما همین سرمربی با دانش بالای خود توانست پرسپولیس را به راحتی در صدر جدول قرار دهد و آنرا به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برساند. البته باید اعتراف کرد تیم های ایرانی برای تحقق رویاهایشان در آسیا باید تلاش بیشتری داشته باشند.