"استقلال" جای "پرسپولیس" را گرفت

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی در پایان هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا با غلبه بر الریان مجوز صعود به مرحله بعدی مسابقات را گرفت که تعداد بالای خطای آبی پوشان در این بازی باعث شد تا این تیم پر خطاترین (خشن ترین) تیم آسیا شناخته شود. 

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی در پایان هفته پنجم با ارتکاب ۸۹ خطا در این مسابقات خشن ترین تیم در آسیا تا پایان هفته پنجم شد که این عنوان تا پایان هفته چهارم به پرسپولیس تهران رسیده بود. 

در پایان هفته چهارم شجاع خلیل زاده مدافع سرخپوشان با ۱۴ خطای شخصی خشن ترین بازیکن آسیا بود که به دلیل محرومیت در هفته پنجم برای این تیم به میدان نرفت. همین محرومیت باعث شد تا چند بازیکن از نظر ارتکاب به خطاهای شخصی از این مدافع پیشی بگیرند. فرشید اسماعیلی هافبک طراح و گلساز آبی پوشان با رساندن تعداد خطاهای شخصی اش به عدد ۱۹ در راس جدول پر خطا ترین بازیکنان آسیا قرار گرفت.

عاصم مادیبو بازیکن تیم الغرافه و ادوارد برونو داسیلوا هافبک ۳۱ ساله و برزیلی تیم بوریرام تایلند با ۱۶ خطا بعد از اسماعیلی پر خطا ترین بازیکنان آسیا هستند. در این جدول وحید امیری با ۱۵ خطا به همراه اکرم علیانف بازیکن تیم لوکوموتیو تاشکند در رده بازیکنان پر خطا قرار دارند.

به این ترتیب فرشید اسماعیلی  با ۴ پاس گل گلسازترین و با ۱۹ خطا پر خطا ترین بازیکن در آسیا محسوب می شود که این آمار نشان دهنده تاثیر فراوان این بازیکن جوان در روند آبی پوشان است.