قول بشار رسن به هواداران پرسپولیس

 بشار رسن در خصوص تساوی تیم‌شان مقابل نسف‌قرشی و قطعی شدن صعود پرسپولیس به مرحله بعدی و دیدارهای حساس مقابل پدیده و السد قطر نظراتش را مطرح کرد.

* درباره دیدار تیم‌تان مقابل نسف‌قرشی چه نظری داری؟

هدف ما برد بود. خیلی خوب به قدرت نتیجه‌گیری نسف در خانه‌اش آگاهی داشتیم با این وجود مستحق پیروزی بودیم اما از موقعیت‌هایمان به نحو احسن استفاده نکردیم. به هر حال هر چه بود بازی با نتیجه مساوی به اتمام رسید و ما هم صعودمان به مرحله بعد قطعی شد که برای تیم حائز اهمیت بود.

* اما به هر حال سرگروهی بسیار حائز اهمیت است چون در صورت دومی احتمال بازی‌تان با تیم عربستانی وجود دارد.

ما السد را با حمایت صدهزار نفری در آزادی شکست می‌دهیم و به عنوان صدرنشین صعود می‌کنیم تا در مرحله بعد با قرعه بهتری روبه‌رو شویم.

* در خصوص شکست تیم‌تان مقابل سایپا چه نظری داری؟

من در آن دیدار حضور نداشتم و با اجازه سرمربی در عراق بودم اما آن‌طور که خلاصه بازی را دیدم و از همبازیانم شنیدم گل اول سایپا آفساید بوده و دو موقعیت خوب هم با اصابت به تیر دروازه و بدشانسی از دست رفته اما حتماً در بازی‌های آینده جبران و خیال خودمان و هواداران‌مان را بابت قهرمانی آسوده می‌کنیم.

* از اردوی تیم ملی عراق بگو.

اردوی بسیار خوبی را در کشور خودمان برگزار کردیم و دو دیدار تدارکاتی بسیار مفید مقابل قطر و سوریه انجام دادیم.

* مقابل پدیده در مشهد نتیجه می‌گیرید؟

پدیده تیم بدی نیست هر چند در بازی‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته با این وجود ما در مشهد هدف‌مان فقط کسب ۳ امتیاز است و فارغ از مسائل تیم میزبان فقط به پیروزی تیم خودمان فکر می‌کنیم تا خیال همه از قهرمانی راحت شود.