درخواست هواداران خونه به خونه از وزیر ورزش

تیم فوتبال خونه به خونه بابل که در رقابت های لیگ آزادگان با کسب 57 امتیاز از 30 بازی و فاصله 3 امتیازی نسبت به نفت مسجد سلیمان در رده دوم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفته است، فاصله چندانی با لیگ برتری شدن ندارد و هواداران این تیم امیدوارند تا با هدایت دراگان اسکوچیچ بتوانند پس از چندسال به بالاترین سطح فوتبال در ایران برسند.

درخواست بابلی ها از وزیر ورزش+ عکس

مازندران چندسالی است که در لیگ برتر نماینده ای ندارد و حالا نه بابلی ها بلکه تمام فوتبال دوستان مازندرانی امیدوار هستند تا خونه به خونه و یا نساجی لیگ برتری شوند و بتوانند از طعم واقعی فوتبال لذت ببرند.

خونه به خونه که سومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند، در بابل و در ورزشگاه 5 هزار نفری هفتم تیر به سختی امتیاز می دهد و این درحالیست که چند هزار هوادار هم همیشه در بیرون از ورزشگاه می مانند و به دلیل پرشدن استادیوم، جواز حضور در داخل را پیدا نمی کنند، مانند دیدار این تیم مقابل نساجی ( ال مازنو ) که حتی خبرنگاران و اصحاب رسانه هم تا دقایقی نمی توانستند به داخل ورزشگاه بروند!

درخواست بابلی ها از وزیر ورزش+ عکس

اما طرفداران شیرهای مازنی ( لقب تیم خونه به خونه ) که تنها چند گام تا لیگ برتری شدن فاصله دارند از وزیر ورزش و جوانان و  مسئولان بابل و استان مازندران درخواست کردند تا ورزشگاه بزرگ تری را برای میزبانی این تیم مهیا کنند تا هواداران بیشتری بتوانند به استادیوم بروند.

درخواست بابلی ها از وزیر ورزش+ عکس

در اکثر بازی های این تیم در لیگ یک، حضور گسترده هواداران این تیم روی شیروانی‌های ساختمان مجاور استادیوم، تیرهای برقی و ... به سوژه عکاسان تبدیل شده و این ممکن است حتی به قیمت از دست رفتن جان آنها تمام شود.

درخواست بابلی ها از وزیر ورزش+ عکس