فصل آینده قطعا در فولاد هستم

سید اکبر پورموسوی ؛ درباره دیدار تیم های فولاد خوزستان و پارس جنوبی جم بیان کرد: مسابقه سخت و جذابی با پارس جنوبی داریم و به زمین مسابقه می رویم تا به پیروزی برسیم. باید از لحاظ روحی، روانی و تمرکز روی سطح خوبی باشیم تا در تمامی دقایق مسابقه بدون نقص عمل کنیم و بتوانیم به پیروزی برسیم.

او افزود: بازی فردا ( جمعه ) مسابقه مهمی برای 2 تیم است و هر تیمی تلاش خواهد کرد تا به پیروزی برسد و شکست نخورد. بازی در خانه حریف است و آنها برای برد به زمین می آیند و ما هم باید خوب و بدون نقص بازی کنیم. تلاش می کنیم تا بتوانیم با امتیاز از جم خارج شویم.

پورموسوی ادامه داد: شرایط لیگ به طوری است که باید یک روز کمتر یا بیشتر استراحت کنیم و برای تیم هایی که در این سطح بازی می کنند، این موضوع نباید اهمیت داشته باشد. برنامه لیگ از قبل مشخص شده و تیم ها باید خود را با آن شرایط تطبیق دهند. 6 تیم شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند و 4 هفته باقیمانده است. صنعت نفت آبادان هم با کسب پیروزی مقابل پیکان به کسب سهمیه امیدوار است و همچنین تیم ها، بازی های رو در رو دارند که می تواند اهمیت زیادی داشته باشد.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص شانس تیم فولاد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خاطرنشان کرد: این هفته با پارس جنوبی بازی داریم و سپس باید مقابل ذوب آهن قرار بگیریم. همه تیم ها درحال تلاش هستند و امیدوارم به آن چیزی که مستحقش هستیم ، برسیم. بازی سختی مقابل پارس جنوبی داریم و باید تلاش زیادی کنیم.

او درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: عبدالله کرمی و سینا مریدی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم اما خوشبختانه مصدومی نداریم و با تمام توان مقابل پارس جنوبی بازی کنیم.

پورموسوی در پایان گفت: فولاد جزء باشگاه هایی است که تمام فوتبال دوستان علاقه دارند در آن فوتبال بازی کنند. از لحاظ امکانات و شرایط  فولاد خوب است و فکر نمی کنم، بازیکنی بخواهد از تیم ما جدا شود. صد در صد فصل آینده در فولاد می مانم و هر چند فشارهایی را متحمل شدم اما هواداران از ما حمایت کردند و به امید خدا فصل آینده در خدمت شان هستیم.