علیرضا واحدی نیکبخت مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال که حالا از سطح اول فوتبال ایران فاصله گرفته است، می‌خواهد همچنان در پیکان بازی کند. او در حال حاضر چند پیشنهاد در لیگ برتر دارد ولی می‌خواهد همچنان زیرنظر فرهاد کاظمی بازی کند. نیکبخت در گفت‌وگو با خبرآنلاین به سوالات پاسخ می‌دهد.
مثل اینکه از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داری؟
بله من دو، سه پیشنهاد دارم ولی با باشگاه پیکان قرارداد دارم و می‌خواهم تا آخر لیگ در این تیم بمانم. دو پیشنهاد از کرمان دارم و یک پیشنهاد هم از تبریز ولی در پیکان می‌مانم.
با این پیشنهادها وسوسه نمی‌شوی که به لیگ برتر برگردی؟
خیر، وسوسه نمی‌شوم چون من در پیکان راحت هستم. هیچ مشکلی با بازیکنان ندارم و از همه مهمتر اینکه با فرهاد کاظمی کار می‌کنم. وقتی اینجا اذیت نمی‌شوم دلیلی ندارد که بروم.
اگر به کاظمی بگویی که از لیگ برتر پیشنهاد داری، فکر می‌کنی که او موافقت کند؟
آقا فرهاد در حق من خیلی لطف کرد و من هیچ وقت به او این حرف را نمی‌زنم. او غیر از مسائل فوتبالی خیلی چیزها به من یاد داد و به خاطر آقا فرهاد و آرامشی که دارم از پیکان نمی‌روم.
در هفته‌های اخیر امتیازهای حساسی را از دست دادید. با این شرایط فکر می‌کنی که صعود کنید؟
بله امتیاز از دست دادیم ولی تیم‌های پایین هم امتیاز از دست دادند. مطمئنا در نیم فصل دوم شرایط بهتر می‌شود و امیدوارم در لیگ برتر بمانیم. من دوست دارم سال آینده هم در کنار آقا فرهاد کار کنم.
این روزها بحثفوتبال ناپاک در ایران دوباره داغ است. در این مورد چه صحبتی داری؟
این مسائل در حیطه وظایف من نیست که بخواهم در موردش صحبت کنم. در همه جای دنیا فوتبال ناپاک وجود دارد ولی من شخصا در فوتبال ایران ناپاکی ندیدم. زیاد هم دوست ندارم در مورد این مسائل حرف بزنم.
راستی نظرت در مورد حضور دنیزلی در پرسپولیس چیست؟
او مربي بزرگي است و من آرزو دارم دوباره با او كار كنم. به نظر من او ميتواند در پرسپوليس نتيجه بگيرد.