عده ای نمی خواهند استقلال موفق شود

پژمان منتظری پس از پیروزی چهار بر یک تیمش برابر سیاه‌جامگان مشهد گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. در نیمه اول چندان عملکرد خوبی نداشتیم، اما در نیمه دوم و با تعویض‌هایی که سرمربی تیم انجام داد، توانستیم به یک برد خوب دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه امروز تغییر پست دادید اما باز هم موفق بودید، گفت: همه به دنبال این هستیم که استقلال بتواند به موفقیت دست پیدا کند، من قبلاً هم در پست دفاع راست بازی کرده بودم، تجربه آن را داشتم و هیچ مشکلی بابت این مسئله وجود نداشت.

منتظری در خصوص تمدید قرارداد وینفرد شفر افزود: سرمربی استقلال از روزی که به این تیم آمده، توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد و باید قرارداد او تمدید شود؛ شفر زحمات زیادی برای استقلال کشیده و توانست تیم را از انتهای جدول به بالای جدولبرساند و مطمئناً اگر بتوانیم چند بازی آخر را با موفقیت به پایان برسانیم، از خجالت هواداران درخواهیم آمد؛ ما هنوز نه به مرحله بعد در لیگ قهرمانان صعود کرده‌ایم، نه قهرمان جام حذفی شده‌ایم و نه هنوز توانسته‌ایم جواز حضور در لیگ قهرمانان برای فصل آینده را بگیریم؛ این چند بازی آخر اگر موفق شویم، می‌توانیم ثمره زحماتمان را بگیریم. باید بگویم مدیرعامل استقلال این روزها تنهاست و باید به او کمک کرد. او تمام تلاش خود را به کار بسته تا استقلال موفق باشد. گویی یک عده نمی‌خواهند چنین اتفاقی بیفتد.

وی تصریح کرد: برخی‌ها فقط در زمان شادی به دنبال او بوده و به دنبال سلفی گرفتن هستند، اما در زمانی که او نیاز دارند، تنهایش می‌گذارند؛ آنها باید حالا که او تنهاست، کمکش کنند و اجازه ندهند او یک تنه به همه مشکلات رسیدگی کنند. بازیکنان و کادر فنی مشکل دارند و همه هم می‌دانند اما تا امروز هیچ کدام از بازیکنان این موضوع را مطرح نکردند و به خود اجازه چنین کاری را نمی‌دهند؛ زیرا شأن و جایگاه استقلال را می‌دانند.

مدافع تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: همه باید به استقلال کمک کنیم و هر آنچه در توان داریم برای موفقیت استقلال به کار ببندیم؛ نه اینکه فقط در شادی‌ها کنار مدیرعامل باشیم.

منتظری در پاسخ به این سؤال که آیا می‌شود نام افرادی را که ذکر کرده‌اید، شفاف بگویید؟ گفت: از کسی اسم نمی‌برم، چون درست نیست اما فقط از آنها می‌خواهم مدیرعامل استقلال را تنها نگذاشته و به او کمک کنند تا بتواند هر چه سریعتر قرارداد شفر را امضا و یک تیم خوب برای فصل آینده ببندد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه گفته شده است شما و مهدی رحمتی با بازیکن سابق استقلال بهشاد یاورزاده درگیر شده‌اید؟ گفت: من اصلاً در جریان درگیری نبودم، وقتی آمدم دیدم که او با رحمتی درگیر شده، او را جدا کردم و اجازه ندادم بیش از این اتفاق ناگوارتری بیفتد؛ ولی خود من اصلاً در درگیری حضور نداشتم و متأسفم برای کسانی که اخبار درون تیم را به بیرون انتقال می‌دهند.