واکنش تارتار به بازی مقابل پرسپولیس

مهدی تارتار در خصوص تساوی روز گذشته پارس‌جنوبی مقابل فولاد اظهار داشت: 2 تیم بازی خوب و نزدیک به هم را ارائه دادند. فولاد بیشتر دفاع می‌کرد و ما هم بیشتر مالک توپ بودیم اما در مجموع موقعیت چندانی روی دروازه 2 تیم خلق نشد و علت اصلی این موضوع هم دفاع چند لایه تیم فولاد بود.

وی در مورد اینکه تیمش از کسب سهیمه دور شد، اظهار داشت: کار سخت شد و فاصله زیادی بین ما و تیم‌های مدعی افتاد. امید ما برای کسب سهمیه هنوز از بین نرفته، اما خیلی کم شده است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در رابطه با تاثیر مشکلات مالی روی روند این تیم تصریح کرد: همه علت ناکامی ما مشکل مالی نبود تیم ما یک تیم نوپا و جوان بود که نیم فصل اول کار خارق العاده‌ای انجام داد که در بالای جدول حضور داشت. طبیعی بود که ما نمی‌توانستیم تا پایان فصل در این رتبه بمانیم. بحث شخصیت تیمی، هزینه و هدف گذاری مطرح بود و تا این جا هم بازیکنان ما کار بزرگی انجام دادند. همه مشکل مالی نبود، اما بحث فنی هم مطرح بود که خود ما مقصر هستیم. البته انتظارات هم از تیم ما بالا رفت.

تارتار اضافه کرد: کیفیت بالای بازی ما برای هم مشهود بود اول فصل همه می‌آمدند تا ما را ببرند، اما الان همه مقابل ما قرار می‌گیرند تا به ما نبازند و همین موضوع برای ما خوب است.

وی در رابطه با دیدار هفته آتی تیمش برابر پرسپولیس تصریح کرد: من از الان جا دارد که قهرمانی پرسپولیس را به این تیم و دوستدارانش تبریک بگویم و از اینکه پرسپولیس قهرمان شده خیلی خوشحالم . امیدوارم که این تیم در ادامه لیگ نیز موفق ظاهر شود. تقابل با پرسپولیس برای تیم ما انگیزه ایجاد می‌کند.

تارتار با اشاره به بازی رفت تیمش برابر پرسپولیس گفت: در آن بازی بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و حق‌مان باخت نبود. تجربه بیشتر بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا بازی را واگذار کنیم.