توضیحات وکیل تراکتورسازی درباره شکایت مهاجم برزیلی

آرش نجفی وکیل باشگاه تراکتورسازی درباره شکایت ادینهو از این باشگاه اظهار کرد: ما درصدد هستیم که پاسخ لازم را به شکایت این بازیکن بدهیم و شورای حل اختلاف رای نهایی را در این باره صادر می کند. پرونده ادینهو در مرحله رسیدگی است و نگرانی بابت کسر امتیاز وجود ندارد چرا که هنوز حکم قطعی صادر نشده است و می توانیم اعتراض کنیم تا پرونده به کمیته انضباطی فیفا برود.

اوادامه داد: دفاعیات خود را درباره پرونده شکایت ادینهو  به مراجع ذی صلاح ارسال کردیم و منتظر هستیم تا دادگاه به این پرونده رسیدگی و اعلام کند که حق با کدامیک از طرفین دعوا است.

استاندارد سازی در مفاد قراردادها وجود ندارد 

نجفی بیان کرد: با بازیکنان خارجی  اختلاف حساب داریم که شامل حال ادینهو هم می شود. استاندارد سازی در مفاد قراردادها وجود ندارد و همین موضوع  مشکلاتی را به وجود آورده است. در حال حاضر پرونده شاکیان را بررسی می کنیم تا لایحه دفاعی خوبی تنظیم شود.

وکیل حقوقی باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه با ادینهو صحبت کرده است یا نه!تصریح کرد: به طور حتم مذاکره  یکی از اصول حقوق ورزشی فوتبال است که  سعی می کنم قبل از شکایت به مراجع قضایی با بازیکن شاکی صحبت کنم تا اختلافات حل شود. اگر دیدگاه ها متفاوت باشد در آن صورت نمی شود با مذاکره، مشکلات را حل کرد.

دفاعیات درباره پرونده جاسم کرار را به فیفا ارسال می کنیم 

او درباره آخرین وضعیت پرونده های باشگاه تراکتورسازی در فیفا اظهار کرد: دفاعیات درباره پرونده جاسم کرار را به زودی به فیفا ارسال می کنیم. وکیل جاسم کرار پاسخ دفاعیات ما را داده است و ما هم به زودی جواب می دهیم. 2 پرونده در مرحله داوری و میانجی گری در دادگاه CAS هستند که امیدواریم بتوانیم این پرونده ها را حل و فصل کنیم.

نجفی ادامه داد: به طور تقریبی 15 میلیارد تومان از معوقات مالی را پرداخت کردیم که کار بزرگی از سوی آجرلو صورت گرفته است. تیم تراکتورسازی در صورت نبود او به لیگ دسته سه سقوط می کرد و انتقادهای بی اساس از او می شود.

وکیل باشگاه تراکتورسازی در پایان درباره مشکلات مالی این تیم خاطر نشان کرد: من هم حقوقم را همانند سایر کارکنان تراکتورسازی دریافت نکردم. به هر حال مشکلات مالی پیش می آید و این مسائل  با صبر و حوصله  حل می شود.