مقصر سقوط سیاه جامگان مشخص شد

محمدرضا عباسی رییس و مالک باشگاه مشکی‌پوشان در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار روز گذشته این تیم برابر استقلال و شکست سنگین ۴ بر یک برابر این تیم گفت: به هر حال ما از ابتدا هم روی امتیاز این دیدار حساب نکرده بودیم. استقلال یکی از آماده‌ترین تیم‌های ایران است و در ورزشگاه خانگی این تیم، گرفتن امتیاز بسیار سخت است.

او ادامه داد: البته استقلال گل‌هایش را روی یک حرکت تکراری به ثمر رساند و من نمی‌دانم چرا مربی تیم فکری به حال این قضیه نکرد. البته ما هم در نیمه اول خوب بودیم اما بازیکنان، دیگر آن انگیزه لازم را نداشتند و کارمان سخت‌تر شد.

عباسی درباره سقوط تیمش به دسته اول گفت: علت این سقوط، اشتباه ما در اول کار بود. ما احساسی عمل کردیم و اکبر میثاقیان را به عنوان مربی انتخاب کردیم که توانسته بود تیم ما را فصل گذشته از سقوط نجات دهد. پس از آن، اشتباهات مختلف به صورت دومینو باعث شد اتفاقی که الان رخ داده، شکل بگیرد.

او اضافه کرد: اکنون دیگر به لیگ برتر فکر نمی‌کنیم و هدف ما صعود به این لیگ در فصل بعد است. الان در حال ویرایش ساختار تیم و باشگاه هستیم تا با قدرت بتوانیم در لیگ آزادگان به میدان برویم و دوباره به لیگ برتر صعود کنیم. باشگاه ما نیاز به اصلاحاتی دارد تا به باشگاهی واقعی تبدیل شود که از نمونه‌های آن ایجاد آکادمی در باشگاه و بها دادن به استعدادهای استان است.

مالک سیاه‌جامگان در پایان درباره تغییرات فراوان کادر فنی در این فصل لیگ برتر بیان کرد: به جز میثاقیان، ما هیچ مربی را اخراج نکردیم و آن‌ها خودشان خواستند که از تیم بروند و ما هم نمی‌توانستیم آن‌ها را به زور نگه داریم. میثاقیان تا هفته نهم نتوانست برای تیم کاری کند و ما هم برای صلاح تیم او را اخراج کردیم. حتی عنایتی استعفا داد و ما قبول نکردیم اما او پس از یک هفته دوباره با ما صحبت کرد و مجبور شدیم با او قطع همکاری کنیم. برای فصل بعد هم هنوز مشخص نیست با چه مربی‌ای وارد لیگ یک خواهیم شد.