پیشکسوت پرسپولیس: باید از برانکو حمایت شود

مدافع پیشین پرسپولیس می‌گوید که این تیم از این به بعد باید به لیگ قهرمانان آسیا فکر کند.

شاهرودی درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده و مسجل شدن قهرمانی این تیم اظهار داشت:  قهرمانی پرسپولیس باید زودتر مسجل می‌شد و باید بابت این قهرمانی به همه بازیکنان, کادر فنی, پیشکسوتان و هواداران  تبریک بگویم. پرسپولیس مقابل پدیده خیلی خوب بازی کرد و البته پدیده هم خیلی خوب کار کرد. همیشه گفته‌ام که بازی تیم‌های بالا جدول با پایین جدول سخت است مخصوصاً در این بازی که پدیده آمده بود تا امتیاز بگیرد اما پرسپولیس بهتر کار کرد و به پیروزی رسید. الان دیگر باید لیگ را فراموش کنیم و سراغ لیگ قهرمانان آسیا برویم.

وی درباره انتقاداتی که از برانکو و سیستم بازی پرسپولیس مطرح می‌شود, گفت: هیچ مربی‌ای دوست ندارد بازنده باشد. سرمربی, صلاح تیم را در نظر می‌گیرد و با کسی مشکل خاصی ندارد و همیشه دوست دارد بهترین و آماده‌ترین بازیکنان را به میدان بفرستد. برانکو فقط 11 نفر را می‌تواند  به زمین بفرستد. او تمرینات و حریف را آنالیز و ترکیب را انتخاب می‌کند. اینکه به این دلیل به سرمربی انتقاد کنیم, صحیح نیست.  چطور آن موقع که تیم امتیاز جمع می‌کرد کسی انتقاد نمی‌کرد اما الان با یک مساوی همه منتقد می‌شویم. باید به برانکو اعتماد کنیم؛ او می‌داند چه تاکتیکی داشته باشد و چه بازیکنی را به میدان بفرستد.

بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به اینکه برانکو مربی انتقاد پذیری است و صحبت‌های پیشکسوتان را رصد می‌کند, تصریح کرد: انتقادی که برای رشد تیم باشد انتقاد قشنگی است اما اینکه به مسائلی مانند اینکه چرا فلان بازیکن در زمین نیست یا هست دامن بزنیم, اصلا قشنگ نیست. الان وقتش است که تمرکزمان را روی آسیا بگذاریم و دنبال بدست آمدن مقامی خوب برای پرسپولیس باشیم. پرسپولیس می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

شاهرودی با بیان اینکه همه هواداران می‌دانند که خیلی وقت بود که پرسپولیس 2 سال پیاپی قهرمان نشده بود, گفت: باید از برانکو و بقیه اعضای تیم و البته هواداران واقعی پرسپولیس تشکر کنیم. فکر می‌کنم بعضی از هواداران سن‌شان کم است و دقیقا نمی‌دانند رزومه پرسپولیس چه بوده و در فضای مجازی فحاشی می‌کنند. بزرگ‌تر‌ها‌یشان باید راهنمایی کنند و به آنها بگویند که چه کسانی در این تیم حضور داشته‌اند.

وی با تاکید به اینکه باید از برانکو حمایت شود گفت: عده‌ای در فضای مجازی می‌گویند که باید از برانکو حمایت شود اما با اولین مساوی می‌گویند که چرا فلان بازیکن در زمین نبود. همه باید بدانند که بازیکنان می‌آیند و می‌روند و بازنشسته می‌شوند و این فقط نام پرسپولیس است که می‌ماند و باید با این نام زندگی کنیم.