ستاره نیمکت نشین پرسپولیس بر سر دو راهی

داستان نیمکت نشینی‌های ستاره پرسپولیس به سریال دنباله داری تبدیل شده است و او با وجود اینکه همیشه در لیست 18 نفره تیمش قرار می گیرد ولی به بازی گرفته نمی شود.

شماره 77 سرخ‌ها در چند ماه اخیر نیمکت نشین بوده و باتوجه به این وضعیت شایعات زیادی پیرامون رفتن این بازیکن از پرسپولیس به گوش می‌رسد ظاهراً مسلمان دیگر تمایلی برای ماندن در جمع قرمز ها ندارد و با نزدیک شدن به پایان فصل شایعات بسیاری از تمدید و جدایی این بازیکن به گوش می‌رسد.

 البته مسلمان نمیخواهد مقابل هواداران قرار بگیرد و به همین دلیل به طرق مختلف پیام میدهد که هواداران در جریان باشند. او چندی قبل گفته بود پرسپولیس برای تمدید قرارداد با من مذاکره نکرده در حالی که برانکو هرازچندگاهی مدعی میشود که مسلمان را میخواهد و مشکلی با او ندارد.

 

گویا مهندس پرسپولیس از استقلال و زردپوشان اصفهان  و تیم های خارجی پیشنهاهای خوبی دارد که در بین این ها سپاهانی ها برای جذب این بازیکن پیشنهاد مالی مناسب تری داده اند. 

در کل محسن مسلمان از نیمکت نشینی در پرسپولیس خسته شده و اگر این داستان غم انگیز برایش ادامه داشته باشد جدایی این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی بسیار محتمل است. سه هفته به پایان لیگ هفدهم وقت باقی است و برانکو اگر به حفظ این بازیکن علاقه دارد می‌تواند با قراردادن مسلمان در ترکیب اصلی به شایعات  اخیر خاتمه دهد.