آخرین وضعیت نقل و انتقالات در تیم های اروپایی

هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی مبنی بر انتقال بازیکنان از تیمی به تیمی دیگر با مبالغ سرسام آور منتشر می‌شود.

ابتدایی ترین خبر نقل وانتقالات مربوط به انتقال  مروان فلینی از تیم منچستریونایتد به تیم لیورپول است.این بازیکن بلژیکی قصد دارد در پایان فصل و زمان داغ نقل و انتقالات تابستانی از منچستر جدا شود و به تیم لیورپول بپیوندد. همچنین تیم های دیگری از جمله پاریس سن ژرمن و موناکو نیز به دنبال جذب این بازیکن هستند.

جنگ 2 تیم منچستری برای به دست آوردن «فِرِد»

2 تیم شهر منچستر در تلاشند تا «فِرِد» بازیکن تیم شاختار دونسک لیگ اوکراین را بدست آورند. این دو تیم مدت ها است بر روی این بازیکن تحقیق می کنند و در تلاشند «فرد» را در نقل و انتقالات تابستانی جذب کنند.

گفته می شود با بهتر شدن سطح بازی هافبک شاختار دونسک و همچنین گرم شدن فضای رقابت برای جذب این بازیکن مبلغ قرار داد او تا 50 میلیون یورو افزایش یابد.

ریبری و روبن به دنبال تمدید قرار داد خود

2 بازیکن زبده تیم بایرن مونیخ، آرین روبن و فرانک ریبری به دنبال آن هستند تا قرارداد خود را برای فصل آینده با این تیم تمدید کنند.گفته می شود قرارداد این 2 بازیکن در پایان این فصل با تیم بایرن تمام می شود و این بازیکنان در تلاشند تا قرارداد خود را فصلی دیگر تمدید کنند. همچنین این احتمال وجود دارد که قرارداد این 2 بازیکن تمدید نشده و بازیکنانی جوان تر به جای آن ها جایگزین شوند.

پرز و قرارداد 100 میلیون یورویی برای گریزمان

رئیس باشگاه رئال مادرید در تلاش است تا برای نقل و انتقالات تابستان تمامی گزینه ها را برای جایگزینی بیل دسته بندی کند و یک ستاره با شرایط بازی عالی به جای او بیاورد. پرز این بار در تلاش است تا با پیشنهاد  100 میلیون یورویی خود این بازیکن را از تیم همشهری خود جذب  کند.

 آنتونی گریزمان  در این فصل لیگ اسپانیا توانسته  18 گل و 8 پاس گل را به ثمر برساند.

یوونتوس علاقمند به جذب ایسکو 

ایسکو در تلاش است تا از تیم رئال مادرید در پایان فصل جدا شود و به تیم دیگری بپیوندد. گفته می شود باشگاه یوونتوس پیشنهادی 150 میلیون یورویی برای جذب این بازیکن اسپانیایی داده و در تلاش است تا او را به سری آ ایتالیا بیاورد.

بر اساس اعلام سایت های خبری ایسکو با تیم های سری آ و همچنین سرمربی تیم منچسترسیتی ،پپ گواردیولا در تماس است و امکان انتقال این بازیکن به این تیم ها وجود دارد.