اظهارات زمانی درباره وضعیت شفر و بازیکنان استقلال

حسن زمانی در مورد  قهرمانی پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر و از میان رفتن  تب و تاب لیگ برای دیگر تیم ها گفت: چنین چیزی درست نیست و در حال حاضر سه تیم در بالای جدول رقابت شانه به شانه برای کسب مقام نایب قهرمانی دارند و از طرفی ۵ تیم برای سقوط نکردن به دسته های پایین‌تر رقابت تنگاتنگ می‌کنند و به نظرم مسابقات هفته های آخر خیلی مهم است و در این میان امیدوارم تیم فوتبال استقلال با رسیدن به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر را به پایان برساند.

امیدوارم  اولین جام  امسال را بدست آوریم

او در مورد منعقد شدن قرارداد شفر آن هم با دلار 5 تا 6 هزار تومانی و اینکه آیا باشگاه استقلال در این زمینه مشکلی ندارد بیان کرد: امیدوارم با همین روندی که با حضور شفر، مربی با دانش و فهمیده داریم بتوانیم سومین ستاره را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کسب کنیم و فکر نمی کنم  قهرمانی جام حذفی به همین راحتی از دست ما به جای دیگری برود چرا که استقلال همه چیز را برای کسب قهرمانی دارد و امیدوارم به خواست خدا اولین جام را در امسال بدست آوریم و آن را به هواداران هدیه کنیم .در تمدید قرارداد شفر با استقلال هم هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و به طور حتم طبق خواسته هواداران آبی پوش ،شفر را برای فصل بعد حفظ می کنیم تا هواداران در این زمینه دغدغه ای نداشته باشند .

بازیکنان ،به جز استقلال جای دیگری نمی روند


زمانی در مورد اینکه آیا بازیکنان تیم فوتبال استقلال حاضر هستند برای عقد قرارداد پای میز مذاکره بنشینند یا خیر گفت :به طور حتم تمدید قرارداد بازیکنان صورت می گیرد و آنها به جز استقلال جای دیگری نخواهند رفت  و ما قطعاً با تمامی بازیکنان از جمله داخلی و خارجی برای ماندن در استقلال توافق میکنیم.

تا پایان فصل  بخش دیگری از مطالبات اعضای تیم پرداخت می شود


او  در مورد پرداخت مطالبات اعضای تیم فوتبال استقلال گفت :تا به اینجای رقابت ها تمام  حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی پرداخت شده و به طور حتم تا پایان فصل  بخش دیگری از مطالبات پرداخت می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.به طور حتم مدیران باشگاه کم و کسری ای برای بازیکنان نخواهند گذاشت و تمام حقوق آنها را پرداخت می کنند.

 برنامه‌هایی برای پرداخت مطالبات باقی مانده در آینده خواهیم داشت


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنین در مورد پرداخت بدهی های طلبکاران  باشگاه استقلال گفت :پرونده خیلی از افرادی که از باشگاه استقلال طلب داشتند  بسته شده و توافقات لازم صورت گرفته است . به امید خدا برنامه‌هایی برای پرداخت باقی مانده مطالبات طلب کاران در آینده خواهیم داشت تا بدین ترتیب باشگاه استقلال از این پس بدون داشتن بدهی به کار خود ادامه دهد .

 به دنبال کسب مقام دومی و کسب سهمیه آسیایی هستیم

زمانی در پایان خاطر نشان کرد :باز هم می گویم لیگ هنوز برای ما به پایان نرسیده و ما به شدت با حضور مربی با دانشی همچون وینفرد شفر به دنبال کسب مقام دومی و کسب سهمیه آسیایی هستیم .بدون شک با تلاش کادر فنی و بازیکنان رسیدن به این امر دور از دسترس نیست و ما تا آخرین هفته ها امیدوار به رسیدن به مقام نایب قهرمانی هستیم.