واکنش کی روش به احتمال دعوت از ارزانی

کارلوس کی روش در مصاحبه اختصاصی با FOX Sports Asia عنوان کرد که در حال بررسی شرایط دانیل ارزانی ستاره ایران –استرالیایی ملبورن است تا در صورت امکان او را   به تیم ملی ایران دعوت کند.

این در حالی است که چندی پیش رسانه انگلیسی تلگراف از حضور قطعی ارزانی پدیده 19 ساله در تیم ملی استرالیا خبر داد.او از کودکی در استرالیا بوده است و اکنون ملیت استرالیایی دارد بنابراین می تواند در تیم کانگوروها بازی کند و حتی در جام جهانی 2018 روسیه حاضر شود.

البته این  بازیکن در یکی از مصاحبه های خود ،حضور در تیم ملی استرالیا را به تیم ایران ترجیح داد و اعلام کرد که تمایل بیشتری دارد تا در تیم استرالیا بازی کند.
بنا براین گزارش پدیده 19 ساله هنوز تعهدی قطعی به هیچ تیم ملی نداده است.

کی روشاظهار کرد: ما عملکرد "ارزانی" را با جزئیات کامل در هر بازی دنبال می کنیم. البته این پیگیری مربوط به همه بازیکنان ملی است؛ در واقع ویدئوی دیدارهای بازیکنان را آنالیز می کنیم و تصمیم گیری نهایی را با در نظر گرفتن صلاحیت و مهارت بازیکن خواهیم گرفت.
سرمربی پرتغالی کشورمان افزود: دانیال ارزانی را برای پیوستن تیم ملی تحت فشار قرار نمی دهم. تجربه به من ثابت کرده است که در مورد بازیکنان بین المللی تمام جزئیات را در نظر بگیرم و در صورت اطمینان از موثر بودن آنها در تیم ملی اقدامات لازم را انجام دهم. در کل باید بگویم بازیکن دو رگه ایرانی – استرالیایی پتانسیل خوبی دارد .