سقوط اخلاقی در فوتبال

یدار تیم های فوتبال چوکا تالش و مقاوم فجر البرز از هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته سوم که قرار بود امروز (سه شنبه) در ورزشگاه شریعتی کرج برگزار شود، به دلیل قمه کشی محمد رضوی بازیکن تیم مقاوم فجر البرز، لغو شد.

در حالی که بازیکنان تیم فوتبال چوکا پس از گرم کردن در حال رفتن به سمت رختکن بودند، محمد رضوی بازیکن شماره دو تیم میزبان با قمه به سوی چوکایی ها حمله ور شد که با وساطت تنی چند از بازیکنان داخل زمین نتوانست آسیبی به اعضای چوکا برساند.

سرپرست چوکا تالش در مورد حواشی قبل از آغاز مسابقه و لغو دیدار به خبرنگار فارس گفت : یک ساعت مانده به آغاز بازی، اعضای تیم در حال ورود به رختکن برای تعویض لباس های شان بودند که بازیکنی از تیم میزبان با قمه به سمت شان حمله ور شد. وی با الفاظ ناشایست عنوان می داشت که در بازی رفت مورد فحاشی هواداران چوکا قرار گرفته است و به همین دلیل گویا قصد انتقام داشت.

ابراهیم بهرامیان گفت: بلافاصله پس از این اتفاق، مامورین انتظامی وارد ورزشگاه شدند و به قائله خاتمه دادند. داور و ناظر مسابقه به دلیل نبود امنیت در ورزشگاه، دستور به لغو مسابقه دادند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال چوکا تالش در پایان هفته پانزدهم با کسب 27 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل نسبت به انتظار بجنورد در مکان دوم قرار دارد و در صورت کسب سه امتیاز مقابل البرز گام بلندی برای صعود برمی دارد. مقاوم با کسب 19 امتیاز در مکان هشتم قرار دارد و در حال حاضر یکی از گزینه های اصلی سقوط است.