به گزارش سايت گل، عبدالله ویسی سرمربی صبای قم در هفته گذشته با اتفاق دردناکی مواجه شد و خواهرزاده اش را به دلیل یک تصادف هولناک از دست داد.او در این خصوص می گوید:من از شنیدن این خبر خیلی ناراحت و افسرده شدم اما الان شرایطم بهتر شده است.

او در خصوص شرایط تیمش ادامه می دهد: «تیم من بعد از جام حذفی استراحت کرده و سرحال است. ما نیاز داشتیم تا بعد از بازی های سخت و دشوار چند روز ریکاوری کنیم. خدا را شکر که توانستیم از این تعطیلات استفاده کنیم. بالاخره تیم من در ۵ هفته ی آخر نیم فصل نتوانست خوب نتیجه بگیرد. خدا را شکر می کنیم که افت تیم در پایان نیم فصل بود. یقین بدانید با تیم جوانی که داریم اگر این افت تیمی در اوایل فصل یا وسط های لیگ پیش می آمد، قطعا آسیب شدیدی می دیدیم.»

ویسی دوباره باید مقابل امیر قلعه نویی قرار بگیرد. او در مورد بازی با تراکتورسازی ادامه می دهد: «ما بازی سختی مقابل تراکتور داریم. تیم تراکتور نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر شده است و شناخت ها هم بالا رفته است. تراکتور بازیکنان خیلی خوبی در حد تیم ملی گرفته ولی ما مجبوریم که از شرایط میزبانی استفاده کنیم و برنده شویم.»

او در خصوص شکست ناپذیری خود مقابل تیم های تحت هدایت قلعه نویی می گوید: «شرایط ما طوری بوده که برد به نفع تیم ما رقم خورده است. من کارنامه خوبی مقابل قلعه نویی دارم و امیدوارم ادامه داشته باشد. بالاخره شاید در این بازی اتفاق دیگری بیافتد و فوتبال چیزی را مشخص نمی کند با این حال حتی زمانی که کمک مربی رسول کربکندی هم بودم از تیم های قلعه نویی شکست نخوردم.»

ویسی در خصوص وضعیت رضا عنایتی هم حرف می زند:من مخالف جدایی عنایتی نبودم و حتی این را به خودش هم گفتم اما باشگاه مخالف بود. عنایتی بازیکن باشخصیت و عصای دست ماست. می بینید که این قدر آماده است که تراکتور پیشنهاد معاوضه ۲ بازیکن را داده است. حتی مسئولان مس کرمان هم زنگ زدند ولی ما چون به استقلالی و تراکتور جواب رد داده بودیم، به مسی ها هم پاسخ منفی دادیم. امیدوارم بتوانیم از حضور این بازیکن استفاده بهینه را ببریم.