سوال بزرگ یک سپاهانی درمورد پرسپولیس

مسعود تابش در خصوص آخرین شرایط سپاهان و بازی مهم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ۳ بازی حساس برای سپاهان تا پایان فصل باقی مانده است که هر ۳ بازی ۶ امتیاز دارد. شرایط تیم ما بسیار خوب است، تمرینات خوبی را سپری کردیم، خداراشکر بازیکنان آسیب‌دیده به تیم اضافه شدند و فقط پورقاز را به علت محرومیت در بازی با نفت آبادان نخواهیم داشت ولی بازیکنان آماده هستند تا ان‌شاالله نفت آبادان را شکست دهیم تا شرایطمان در جدول بهتر شود.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا از بازی مقابل تراکتورسازی راضی هستید یا خیر، گفت: از نیمه اول راضی نیستم اما نیمه دوم بهتر بودیم، یک مقدار انتظار دارم با توجه به بازیکنان با تجربه‌ای که در تیم هستند بازی را کنترل کنیم متأسفانه در بازی مقابل تراکتورسازی در بدترین زمان ممکن دقیقه ۴۵ گل خوردیم ولی در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و توانستیم جبران کنیم و خداراشکر دقیقه ۹۳ هم با عکس‌العمل خوب دروازه‌بان از شکست گریختیم تا امیدوار باشیم تا بازی‌های بعدی را جبران کنیم.

وی افزود: من از عملکرد بازیکنان در تمرینات راضی هستم چرا که خیلی سرحال هستند و می‌جنگند و خوب کار می‌کنند ولی انتظار دارم در بازی‌های مهم عملکرد خوبی داشته باشند و از موقعیت‌ها به راحتی نگذرند.

تابش در ادامه درباره اینکه گفته می‌شود مروان حسین و ادون حسنی دو بازیکن خارجی از تیم سپاهان جدا می‌شوند و ابراهیم عالمه به عنوان دروازه‌بان حفظ می‌شود، اظهار داشت: بازیکنان خارجی در زمان سرمربی وقت گرفته شدند اما از دروازه‌بان راضی هستم چرا که خود من بازی‌های او را در تیم ملی سوریه مشاهده کردم. ما از عملکرد دروازه‌بان تیم راضی هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که با او تمدید کنیم چرا که می‌دانید شرایط دروازه‌بان در لیگ فوتبال ایران متفاوت است اما برای فصل بعد به دنبال بازیکنان خوب و با کیفیت هستیم. ما نباید بازیکن خارجی جذب کنیم که فقط روی نیمکت باشد و یا بعضی اوقات حتی در لیست هم جایی نداشته باشد. می‌دانید که در چند سال گذشته سپاهان جزء تیم‌هایی بوده است که بازیکنان با کیفیت خارجی را جذب می‌کرد اما با همه این مسائل با توجه به علاقه عالمه و رضایت باشگاه سپاهان تلاش می‌کنیم تا قرارداد او را تمدید کنیم.

سرپرست باشگاه سپاهان در ادامه درباره تمدید قرارداد با ابراهیم‌زاده و یا اینکه مسئولان سپاهان قصد دارند فصل آینده از مربی خارجی استفاده کنند یا خیر، گفت: در این شرایط من ترجیح می‌دهم در خصوص این موضوع صحبت نکنم چرا که در حال حاضر سرمربی ما آقای ابراهیم‌زاده است و تا آخر فصل با توجه به بازی‌های حساسی که پیش رو داریم با آقای ابراهیم‌زاده ادامه می‌دهیم ان‌شاالله بعد از اتمام لیگ درخصوص سرمربی صحبت می‌کنیم چرا که الان باید شرایط تیم در آرامش باشد.

تابش در ادامه درباره تغییر در مدیریت باشگاه سپاهان در فصل آینده و مطرح شدن چند گزینه نیز تاکید کرد: اصلاً این موضوع در باشگاه سپاهان مطرح نیست چرا که سپاهان ساختار خوبی دارد اصلاً در خصوص حضور مدیر جدید صحبت‌هایی نشده و اینکه من باشم یا نباشم. من نمی‌دانم چرا این موضوع برای خیلی‌ها مهم است و به دنبال مدیریت سپاهان هستند. چرا پرسپولیس ۲ سال است سرپرست دارد و در این خصوص صحبت‌هایی نشده و هیچکس گزینه نیست اما همیشه در خصوص مدیریت سپاهان صحبت می‌کنند. نمی‌دانم برای آقایان چقدر جذاب است که دوست دارند به عنوان مدیر وارد سپاهان شوند. من سابقه خوبی در سپاهان دارم، کارمان را بلدیم و می‌دانیم که چه کاری انجام دهیم تا سپاهان موفق شود. متأسفانه  یکسری افراد به دنبال این هستند تا به مدیریت سپاهان برسند چرا که سکوی پرتابی است برای جایگاه بهتر ولی مطمئن باشید هیچ جدایی و تغییراتی در مدیریت سپاهان وجود ندارد.

وی در خصوص صحبت‌های مطرح شده باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه مذاکرات باشگاه سپاهان با مسلمان کاملاً غیر حرفه‌ای است، اظهار داشت: بله، من شنیدم که سرپرست محترم باشگاه پرسپولیس اظهار داشت که گفت‌وگو و مذاکره باشگاه سپاهان با مسلمان کاملاً غیرحرفه‌ای است در صورتی که ما هیچ مذاکره‌ای با مسلمان و بازیکنان لیگ برتری نداشتیم. ما چند بازیکن را رصد کرده‌ایم تا در صورت نیاز جذب کنیم و می توانیم چرا که برای فصل آینده باید ۶ بازیکن جذب کنیم اما همین مسئولان باشگاه پرسپولیس زمانی که شجاع خلیل‌زاده با ما یکسال قرارداد داشت از ابتدای فصل با او مذاکره کردند حتی برای او خانه گرفتند و ما در جریان قرارداد پرسپولیس با خلیل‌زاده بودیم اما هیچ چیزی نگفتیم. به نظر شما این کار حرفه‌ای است؟! خود شجاع خلیل‌زاده از اول فصل ساز جدایی از سپاهان را می‌زد و می‌گفت پرسپولیس با من مذاکره کرده است و من می‌خواهم به پرسپولیس بروم ولی ما این کار را هیچ جا رسانه‌ای نکردیم که غیر حرفه‌ای است یا حرفه‌ای. ان‌شاالله برای فصل آینده با بازیکنانی که مد نظر باشگاه سپاهان است مذاکره می‌کنیم، ممکن است ۶ بازیکن لیگ برتری بگیریم و ممکن است ۴ بازیکن لیگ برتری بگیریم. به امید خدا فصل بعد یک تیم قدرتمند را تشکیل می‌دهیم تا با قدرت ظاهر شویم.

تابش در پایان در خصوص حضور هواداران برای حمایت از سپاهان در بازی مقابل نفت آبادان اظهارداشت: ما امیدواریم تا هواداران سپاهان این ۳ بازی مهم را حمایت کنند چرا که با حضور هواداران بازیکنان انرژی می‌گیرند و امیدواریم با توجه به استقبال هواداران نتیجه خوبی بگیریم و ۳ امتیاز را کسب کنیم تا در لیگ برتر بمانیم تا هواداران با خیال آسوده به فکر فصل آینده باشند.