نظر دروازه‌بان مشهور دنیا درباره کریس رونالدو

 یوونتوس در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل و یک پاس گل کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا امیدها برای حضور بیانکونری در نیمه نهایی این تورنمنت کمرنگ شود؛ با این حال دروازه بان افسانه‌ای یوونتوس توضیح می‌دهد ستاره پرتغالی رئال مادرید در حال حاضر یکی از مهم ترین بازیکنان حال حاضر جهان است.

رونالدو در نشست خبری پیش از مصاف با رئال مادرید گفت: من نمی دانم که آیا او کامل ترین بازیکن است، زیرا در طی این سال‌ها با بازیکنان بزرگی مواجه شده ام اما در حال حاضر او در موقعیتش قاطع ترین است. در این مورد شکی ندارم. او چشمگیر است و همیشه گلزنی می‌کند.

کاپیتان یووه درباره شانس راهیابی به مرحله بعد عنوان کرد: ما همانند همیشه با هدف دستیابی به بهترین نتیجه ممکن، ذهنی مشابهی خواهیم داشت. من برخی از کامبک‌های باورنکردنی را به یاد دارم و برخی اوقات باید رویای غیرممکن را امتحان کنید.

از بوفون درباره حضور در فینال سوال شد و او پاسخ داد: این ممکن است اما من را تحت فشار قرار نمی‌دهد. زمانی که کودک بودم برای آنچه می‌توانم انجام بدهم امضا شدم و فینال من در سانتیاگو برنابئو است. من به قسمت مثبت قضیه نگاه می‌کنم. نکته مهم این است که این موضوع در آخرین بازی یوونتوس در لیگ قهرمانان امسال به پایان نخواهد رسید.