اظهارات برادران درباره وضعیت تیم پدیده

محمد مهدی برادران درباره اظهارات علی رسولیان، سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی در تمرینات تیم فوتبال پدیده مشهد مبنی بر انصراف شرکت پدیده از ادامه تیمداری در فصل آینده رقابت های لیگ برتر بیان کرد: معاون استاندار واقعیت های موجود را به صورت صادقانه برای بازیکنان پدیده بازگو کرده است اما امیدوارم در آستانه بازی حساس پدیده مقابل نفت تهران این امر تاثیر منفی روی روحیه بازیکنان نگذارد. البته با پیگیری های استاندار خراسان رضوی و همکاری موسسات صنعتی استان پس از مدت ها بخشی از مطالبات بازیکنان پدیده پرداخت شد.

او ادامه داد: با رضا مهاجری، سرمربی پدیده صحبت هایی انجام داده و به او اطمینان دادیم که با همکاری استانداری در صورت بقای تیم در لیگ برتر، مالکیت پدیده در فصل آینده به شرکت دیگری در داخل استان خراسان رضوی منتقل می شود. سعی داریم بیشتر بازیکنان را هم حفظ کنیم.

برادران درباره تاثیر این خبر در روحیه بازیکنان پدیده در آستانه ۳ بازی پایانی این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: به هر حال اعلام این خبر در شرایط فعلی تا حدی غیر کارشناسی و غیر حرفه ای بود و امکان دارد روی روحیه تیم تاثیر منفی بگذارد. البته از قبل هم مشخص بود که شرکت پدیده قصد تیمداری ندارد و بازیکنان در جریان بودند که رسولیان این موضوع را علنی کرد. با این وجود علاقه ای نداشتم در شرایط فعلی خبر به صورت رسمی اعلام شود.

او افزود: نکته حائز اهمیت اینست که بازیکنان پدیده می خواهند در 3 بازی آتی برای اعتبار خودشان بازی کنند. پولی هم که به آنها پرداخت شده است می تواند انگیزه شان را افزایش دهد.

رئیس هیئت فوتبال مشهد درمورد برنامه هایش برای حفظ تیم پدیده اظهار داشت: طبق صحبت هایی که با ۲ شرکت انجام داده ایم آنها برای حمایت از تیم ابراز آمادگی کرده اند و اگر تیم حفظ شود در حد توانمان با همین کادرفنی و بازیکنان در لیگ هجدهم شرکت می کنیم.

او درمورد ظرفیت های محدود ورزش خراسان رضوی گفت: متاسفانه با تمام توانمندی های مشهد، در فوتبال ظرفیت های محدودی داریم. استان خراسان رضوی جزء ثروتمندترین استان های کشور است اما عرق کمی به تیم های استان وجود دارد. از طرفی خراسان رضوی از لحاظ زیرساخت های ورزشی جزء مناطق محروم کشور است.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ورزش مشهد به جز ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) ظرفیت خاص دیگری برای ورزش ندارد و از محروم ترین تیم های استان است‌.