برانکو: مراقب همه بازیکنان السد خواهیم بود

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل السد قطر در جمع خبرنگاران گفت: هر دو تیم به مرحله بعد صعود کردند اما ما می خواهیم فردا صدرنشین گروه باشیم. مشخص خواهد شد که ما بازی بعدی مقابل الاهلی عربستان بازی می‌کنیم یا الجزیره.

* به عنوان بهترین تیم ایران و آسیا باید در بازی فردا قدرتمان را نشان دهیم

وی در ادامه گفت: ما به عنوان بهترین تیم ایران و آسیا باید در بازی فردا قدرتمان را نشان دهیم تا همگان بدانند که چه کیفیت بالایی داریم. تمام بازی‌های السد قطر را با دقت آنالیز کردیم حتی در بازی رفت هم مقابل این تیم بازی کردیم و کاملا نسبت به این تیم آشنایی داریم.من برای السد احترام خاصی قائل هستم بازیکنان خوب و خارجی باکیفیتی در این تیم بازی می‌کنند مثل ژاوی که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است ولی ما کیفیت بالایی داریم و به دنبال این هستیم تا نشان دهیم که چه تیم خوبی هستیم. فردا تمام بازیکنان ما آماده هستند. فقط فرشاد احمدزاده و ربیع‌خواه را نداریم اما من به بازیکنان اعتماد دارم و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم.

*  از مهاجمان انتظار داشته باشید که هر بازی گل بزنند

وی درخصوص اینکه فردا ‌آیا در مقابل السد تغییر سیستم خواهد داد اظهار داشت: قبل از هر چیز باید خرسندی خودم را اعلام کنم که ما بیشترین گل زده را داریم اما شما نمی‌توانید از مهاجمان انتظار داشته باشید که هر بازی گل بزنند. راجع به ارنج تیم فردا و بین بازیکنان حرف می‌زنم و همه چیز فردا مشخص خواهد شد. 

* مراقب همه بازیکنان السد خواهیم بود

سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه چه تدابیری برای مهار بنجاح بازیکن الجزایری السد قطر دارید گفت: باید ببینیم فردا چه می‌شود. البته این بازیکن از بهترین‌های السد به حساب می‌آید اما نه فقط او بلکه ما مراقب همه بازیکنان این تیم خواهیم بود.

* حریف مستقیم ما نباید یک روز بعد از ما بازی کند

سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه افشین پیروانی به همزمان نبودن بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: من با حرف پیروانی موافقم نباید حریف مستقیم ما یک روز بعد از ما بازی کند اما این اشتباه بزرگی نیست. قبلا هم گفتم که برای ما مهم نیست که مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم اما این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا اشتباه است. در فوتبال رمز و رازی وجود ندارد و همه تیم‌ها از هم شناخت دارند. مهم نحوه اجرا در زمین است.

* در فوتبال آسیا تیم ضعیف وجود ندارد 
برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار قطری درباره اینکه السد دو شانس برای صدرنشین شدن دارد و نظر شما در این خصوص چیست  افزود: در فوتبال آسیا تیم ضعیف وجود ندارد همه تیم‌ها قدرتمند هستند برای ما فرقی نمی‌کند که مقابل الجزیره بازی کنیم یا الاهلی برای ما مهم این است که فردا بازی خوبی انجام دهیم وامیدوارم هواداران در استادیوم از دیدن بازی لذت ببرند. ما همه اینجا هستیم تا از فوتبال لذت ببریم تماشاگران و همه می‌خواهند از فوتبال لذت ببرند.