مخالفت ناظر بازی با طرح پیراهن سرخپوشان/حضور یک مهمان ویژه در بازی پرسپولیس

امید عالیشاه  خدمت سربازی اش  به پایان رسیده است و طی توافق مدیران 2 باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی برگه ترخیص این بازیکن صادر می شود. این بازیکن با اخذ کارت پایان خدمتش مشکلی برای حضور در تیم پرسپولیس را ندارد.

امید عالیشاه قرار است امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شود و بازی پرسپولیس و السد قطر را از نزدیک تماشا کند.

 عالیشاه ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بازی پرسپولیس و السد قطر برای کسب صدر نشینی در گروه C  لیگ قهرمانان آسیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین علت امروز برای حمایت سرخپوشان پایتخت به ورزشگاه آزادی می روم تا در کنار تماشاگران به تشویق این تیم بپردازم.

او درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس بعد از بازی با السد قطر بیان کرد: در حال حاضر کارهای مربوط به ترخیص خدمت سربازی خود را انجام می دهم و بعد از تسویه حساب کامل با نیروهای مسلح می توانم در تمرینات پرسپولیس شرکت کنم.

عالیشاه درباره اظهارات مسئولان تراکتورسازی که خدمت سربازی اش تمام نشده است، بیان کرد: قصد ندارم اکنون  درباره اظهارات مسئولان تراکتورسازی صحبت کنم و بعد از دریافت برگه ترخیص خدمت سربازی ام در این باره اظهار نظر می کنم.

مخالفت ناظر بازی با طرح پیراهن پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس قرار بود در بازی امروز برابر السد قطر با پیراهن های منقش به عکس محسن  ربیع خواه  وارد زمین مسابقه شوند اما ناظر بازی  با این موضوع مخالفت کرد. محسن ربیع خواه هافبک دفاعی پرسپولیس با پارگی رباط صلیبی مواجه است و این بازیکن چند ماه نمی تواند بازی کند. به همین علت شاگردان برانکو قصد داشتند برای روحیه دادن به ربیع خواه با پیراهن های منقش به عکس این بازیکن به زمین مسابقه بروند که با طرح آنها موافقت نشد.

امیر علی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در این باره به خبرنگار ما گفت: در جلسه هماهنگی روز گذشته درباره طرح پیراهن های منقش به عکس ربیع خواه صحبت نشد و شاید پیروانی این موضوع را به ناظر بازی اعلام کرده که با مخالفت مواجه شده است.

دیدار پرسپولیس و السد قطر در چارچوب هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا امروز ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.