برای فجرسپاسی چیزی تمام نشده است

در خصوص بازی امروز فجرسپاسی مقابل مس کرمان گفت: مس کرمان تیم خوب و شایسته ای است و مقابل ما کاملا با انگیزه بازی کرد. برد آنها را تبریک می‌گویم اما کار برای ما تمام نشده است. فوتبال بازی لحظه‌هاست و ما تا آخرین ثانیه ها برای رسیدن به لیگ برتر می‌جنگیم. هفته قبل رقیب ما در انزلی باخت این هفته ما باختیم و نساجی مساوی کرد. فوتبال همین است و من به همه بازیکنان و کادر فنی و اعضای باشگاه خسته نباشید می‌گویم و از زحمات آنها بیش از همیشه ممنونم.

وی ادامه داد: ما به کار خودمان اعتقاد و اعتماد کامل داریم. از هفته اول خیلی‌ها تصور می‌کردند فجرسپاسی این فصل نمی‌تواند در جدول جایگاه خوبی داشته باشد اما با تیمی که اسکلت و شاکله آن تغییرات زیادی داشت تا اینجای جدول بالا آمدیم و مطمئن هستم هنوز هم اتفاقات زیادی در این دو هفته می تواند رخ دهد که به نفع ما باشد. هیچ چیز برای ما تمام نشده و در رختکن هم من و هم علی آقای کلانتری به بچه ها گفتیم این بازی را تمام شده بدانید و به بازی بعدی مقابل نساجی فکر کنید.

فلاح تصریح کرد: هواداران ما مثل همیشه یار و یاور تیم بودند و بابت حضور پررنگ شان از آنها صمیمانه تشکر می‌کنم. این تیم متعلق به آنهاست و ما امانتدار آنها هستیم. امیدواریم به بهترین نحو از این امانت ارزشمند نگهداری کنیم.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی روی بازیکن فجر هم گفت: من کارشناس داوری نیستم و اگر نظری هم داشته باشم نظر من تغییری در نتیجه ایجاد نمی‌کند. امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد و در این باره کارشناسان باید نظر دهند.اگر حق ما با یک سوت ناحق ضایع شده باشد مردم شیراز داور را نمی‌بخشند. بازهم تاکید می‌کنم من نظر نمی‌دهم.کمیته داوران باید در چینش داورها دقت لازم را داشته باشد و البته تا حالا هم داشته اند. از عوامل برگزاری بازی‌ها و زحمات آنها هم ممنون هستیم و دنبال حق خود در مستطیل سبز خواهیم بود.

وی درباره بازی هفته بعد با نساجی در قائمشهر اظهار داشت: نساجی تیم خوب و بزرگی است و آنها هم خوب نتیجه گرفته‌ند ولی قطعا ما برای برد به میدان می‌رویم و بچه‌های ما با هدایت کادر فنی خود را مهیای این تقابل خواهند کرد. ما مدعی صعود هستیم و برای شادی هواداران به میدان خواهیم رفت.

فلاح در پایان گفت: یک بار دیگر از هواداران و بازیکنان و کادر فنی و همه اعضای تیم و مسئولانی که ما را تنها نگذاشته اند تشکر می‌کنم و امیدوارم در سایه فوتبال پاک هر تیمی شایسته باشد به حق خود برسد.