توضیحات عبداللهی درباره استقلالی هایی که در کویت مانده بودند

نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره رویارویی استقلال برابر ذوب آهن در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای استقلال فرقی نمی‌کند حریف ذوب آهن باشد یا لوکوموتیو. به همین دلیل رویارویی با ذوب آهن برای ما بهتر است و بازیکنان آشنایی خوبی با این تیم دارند و معتقدم بازی خوبی می شود.

او ادامه داد:البته بهتر بود استقلال و ذوب آهن به هم نمی‌خوردند تا هر ۲ تیم به صورت جداگانه و با تلاش به مرحله بعدی صعود می کردند. از طرفی صدرنشینی در این گروه کار بزرگی بود و این در حالی است که حتی یک شکست هم در مرحله گروهی نداشتیم و این نشان می‌دهد این موفقیت حاصل تلاش یک مجموعه است.

عبداللهی درباره اینکه برخی بازیکنان از سفر کویت باز مانده بودند توضیح داد: بازیکنان به موقع به تهران رسیدند، اما ۵ بلیت مشکل داشت و در نهایت با تغییر بلیت از راه دوبی خود را به تهران رساندیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت:  اگر استقلال در نظر دارد که تنها بازی کند و نتیجه بگیرد نمی‌تواند در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد، اما اگر این تیم با هدف رسیدن به قهرمانی مسابقات خود را پیش ببرد باید هر تیمی که مقابلش قرار می‌گیرد را ببرد. هدف ما رسیدن به قهرمانی است و برای رسیدن به این امر باید از الان برنامه ریزی خاص داشته باشیم و بعد از اتمام مسابقات تمام تمرکز را روی رقابت‌های آسیایی بگذاریم. در یک ماه اخیر بازی‌های حذفی، لیگ و آسیایی داریم و این یک ماه بسیار برای باشگاه حساس و مهم است، چون حاصل تلاش ما در این یک ماه خلاصه شده است.

عبداللهی در مورد تمدید قرارداد شفر و بازیکنان عنوان کرد:به طور حتم مدیریت باشگاه هر آنچه را که به صلاح تیم باشد انجام می‌دهد و تمدید‌ها هم به زودی انجام می‌شود، اما تمام تمرکز تیم در این یک ماه روی رقابت‌های پیش رو است. برای تمدید قرارداد‌ها زمان هست، اما ما در این یک ماه باید تمرکزمان را روی رقابت‌های پیش رو بگذاریم.