برد مقابل استقلال برای ما غیرممکن نیست

امیرحسین کریمی، هافبک پیکان در خصوص دیدار هفته گذشته مقابل فولاد گفت: تلاش زیادی مقابل فولاد داشتیم تا با پیروزی بازی را به اتمام برسانیم که در نهایت به تساوی رسیدیم. اکنون ریکاوری خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و کاملا مهیای جدال با استقلال و کسب نتیجه مقابل این تیم هستیم.

وی در خصوص عملکرد پرنوسان پیکان و کم شدن شانس این تیم برای دستیابی به سهمیه فصل آتی گفت: ما روحیه‌مان را به هیچ وجه از دست نمی‌دهیم و دو بازی فرصت داریم تا به خواسته‌مان برسیم. هنوز امید داریم و نکته مثبت اینجاست که با دو حریف مستقیم‌مان برای کسب نتیجه، طی دو هفته آینده بازی داریم و همه چیز دست خودمان است. به این دو بازی به عنوان فینال نگاه می‌کنیم تا نتیجه زحمات یک فصل خودمان را به دست بیاوریم.

کریمی در واکنش به اینکه کار آنها مقابل استقلال و در استقلال آزادی کم است گفت: برای ما هیچ غیرممکنی وجود ندارد و هم ما و هم آقای جلالی همیشه به بهترین فکر می‌کنیم. بازی حساسی است اما ما هیچ ترسی از نام استقلال نداریم. در بازی رفت با بدشانسی مواجه شدیم و داور دو پنالتی ما را نگرفت وگرنه حق ما بیش از تساوی بود. مطمئن باشید جوانان پیکان با انگیزه بالای خود برای دستیابی به سه امتیاز و برد مقابل استقلال در آزادی به میدان خواهند رفت.

هافبک پیکان در خصوص برنامه‌اش برای فصل آینده گفت: پیکان باشگاهی است که در این فصول نقش پررنگی در موفقیت‌هایم داشته و خودم را مدیون این باشگاه و آقای جلالی می‌دانم. در پایان فصل قراردادم به پایان می‌رسد اما تمام تمرکزم روی دو بازی آینده است و امیدوارم با پیروزی در این دو فینال سهمیه آسیایی را نیز کسب کنیم. امیدوارم فصل آینده در لیگ قهرمانان با پیکان حاضر باشم.