بازیکنی که جانشین فرشاد احمد زاده در پرسپولیس می شود

یکی از اخبار جنجالی و حاشیه‌ای روزهای اخیر فوتبال ایران دلخوری برانکو و فرشاد احمدزاده از یکدیگر است. ظاهراً شماره ۱۰ انتظار داشت به دلیل بازی نکردن سیدجلال حسینی و حسین ماهینی جلوی پارس جنوبی، بازوبند کاپیتانی به او برسد اما به دست احمد نوراللهی بسته شد.

این موضوع که با نظر برانکو بود، باعث ناراحتی فرشاد احمدزاده شد. فرشاد منتظر بود بازوبند کاپیتانی بر بازوی او بسته شود اما برانکو تصمیم گرفت آن را در اختیار احمد نوراللهی بگذارد. این در حالی بود که پیش‌تر و در بازی حذفی مقابل بادران، بازوبند کاپیتانی به فرشاد احمدزاده رسیده بود.

هافبک تکنیکی و شماره ۱۰ پرسپولیس اواخر آذرماه سال گذشته و بعد از مصدومیت و دوری ۲ ماهه از ترکیب تیمش در بازگشت نتوانست به ترکیب اصلی برسد. آن روز با توجه به غیبت چند مهره اصلی، این فرشاد احمدزاده بود که توانست در غیاب سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن مسلمان و مهدی طارمی بازوبند کاپیتانی را از آن خود کند. شاید همان اتفاق توقع احمدزاده را بالا برد که مقابل پارس جنوبی جم هم کاپیتان تیمش باشد اما نظر برانکو چیز دیگری بود. آن روز شماره ۱۰ پرسپولیس بسیار عصبانی به نظر می‌رسید که برخی‌ها آن را با برخی حواشی پیرامون فرشاد احمدزاده مرتبط دانستند در حالی که شنیده شد اصل ماجرا به بازوبند کاپیتانی برمی‌گشت.

هافبک تکنیکی پرسپولیس آنقدر عصبی بود و خطا کرد که کارت زرد گرفت و بالاخره هم تعویض شد. اما ماجرا به همین تعویض ختم نشد. برانکو در آستانه دیدار حساس با السد اعلام کرد فرشاد احمدزاده مصدوم است و از لیست بازی با تیم قطری هم خط خورد.

این اتفاق در حالی رخ داد که خود فرشاد احمدزاده اعلام کرد مصدومیتش مرتفع شده و مشکلی برای بازی با السد نداشته است! این حرف به این معنا بود که خط خوردن احمدزاده فنی و به دلیل آسیب‌دیدگی نبوده است. به نظر می‌رسد فرشاد احمدزاده که زمانی از سوی همبازیانش پسر برانکو لقب گرفته بود، حالا با چالش بزرگی مواجه شده است؛ غضب مرد کروات!

موضوعی که نمی‌توان آن را شوخی گرفت. تجربه دیروز رامین رضاییان و امروز محسن مسلمان نشان می‌دهد اگر برانکو با بازیکنی لج کند یا از رفتارش برنجد، به راحتی با آن کنار نخواهد آمد خاصه آن که در پست آن فوتبالیست جانشین خوبی هم داشته باشد.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که برانکو نقشه‌هایی در سر دارد. او روی بازگشت امید عالیشاه خیلی حساب باز کرده است. هافبکی که می‌تواند در دو سمت راست و چپ پرسپولیس در فصل آینده خودنمایی کند و به احتمال زیاد وحید امیری هم که چنین توانایی را داراست، قراردادش را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد.