تشویق محسن مسلمان به ضررش است

مهرداد میناوند با اشاره به پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر السد قطر در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در مجموع پرسپولیس در این بازی عملکرد خوبی داشت. البته این را هم باید در نظر بگیریم که ابتدای بازی زمین لغزنده بود و این مسئله روی کیفیت فنی بازی تاثیر گذاشته بود، اما هر چه می‌گذشت شرایط عادی‌تر می‌شد. در مجموع بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم که خوشحالیم که پرسپولیس برنده این جدال حساس بود.

وی افزود:در چند بازی اخیر پرسپولیس را این شکلی ندیده بودم در بازی برابر السد تیم یکپارچه هجومی بود و پرسپولیس با منطق بازی می‌کرد و برای هر دقیقه بازی برنامه داشت. این را هم باید در نظر داشت که تیمی که مقابل ما بازی می‌کرد السد قطر بود و یک تیم معمولی نبود. البته ما در این بازی چند فرصت را هم از دست دادیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: یکی از نکات مهم این بازی این بود که در این هوای سرد حدود چهل هزار هوادار برای حمایت از تیم در این هوای بارانی در ورزشگاه حضور پیدا کردند. این برد با حمایت این هواداران در این هوای سرد و بارانی واقعا دلچسب بود.

میناوند در مورد تفاوت پرسپولیس امسال با تیم سال گذشته تصریح کرد: نمی‌شود که در مورد این مسئله صحبت کرد چرا که این تیم دو سه مهره اصلی خود را از دست داد. البته سطح لیگ قهرمانان امسال خیلی بالا‌تر رفته است. برای مثال الهلال که نایب قهرمان دور قبل بود، از گروهش هم بالا نیامد. تثبیت موفقیت در آسیا خیلی سخت است، اما سطح هر سال متفاوت است.

وی در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند امسال فینالیست لیگ قهرمانان شود، تصریح کرد: تیم برانکو پتانسیل بالایی دارد و فوتبال خوبی بازی می‌کند و بازیکنان خوبی هم دارد. همانطور که گفتم شرایط امسال واقعا سخت‌تر از قبل شده است. برای مثال ما السد را بردیم، اما شما بازیکنانی که این تیم از حضور آن‌ها بهره می‌برد را ببینید. ما اگر بخواهیم واقعا در آسیا هم تن حریفان‌مان از اسم پرسپولیس بترسد باید تقویت در حد لیگ قهرمانان صوت بگیرد. اینکه ما قهرمان ایران هستیم دلیل کافی نیست چرا که سایر تیم‌ها تا دندان مسلح بالا می‌آیند.

وی در پایان در مورد مشکل محسن مسلمان و برانکو گفت: در مورد این داستان صحبت‌های لازم انجام شده است و اینکه از دقیقه ۶۰ به بعد فقط مسلمان تشویق شود به نظر من این به ضرر خود این بازیکن است. مسلمان جزئی از خانواده پرسپولیس است و باید اجازه داد تا این داستان درون خانوادگی حل شود.