صحبت های محمد طلایی درباره رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

محمد طلایی درباره رقابت های مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: شاهد رقابت‌های خوبی بودیم.برخی از کشتی‌گیران جوانی که انتظار درخشش آنها را در این مسابقات داشتیم خوب کشتی گرفتند و ما را به آینده امیدوار کردند. اگر این کشتی گیران قدر خود را بدانند و طبق برنامه پیش بروند حتی شانس حضور در المپیک ۲۰۲۰ را خواهند داشت و آنجا هم می توانند صاحب مدال شوند.

وی در خصوص حضور برخی از کشتی‌گیران کهنه‌کار در انتخابی تیم ملی گفت: به هر صورت هر کشتی‌گیری باید روزی از دنیای قهرمانی خداحافظی کند؛ نفراتی که پا به سن گذاشته اند و نتیجه لازم را در این مرحله کسب نکرده اند شانسی حتی برای حضور در اردوهای تیم ملی هم نخواهند داشت.

دارنده 3 مدال طلا،نقره و برنز جهان درباره غایبان انتخابی تیم‌ملی گفت: افرادی که به صورت موجه غیبت داشتند و کمیسیون پزشکی آسیب‌دیدگی و مصدومیت آنها را تایید کند و شورای فنی هم موافقت کند، شاید شانس دوباره‌ای به آنها داده شود، اما نفراتی که به صورت غیر موجه به فرآیند احترام نگذاشتند و کشتی نگرفتند شانسی برای حضور در مرحله نهایی نخواهند داشت.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره استقبال خوب تماشاگران از مسابقات کشتی بعد از مدتها گفت: خیلی خوشحال شدم این همه تماشاگر را در سالن هفتم تیر دیدم. در گذشته همواره تماشاگران از کشتی حمایت می کردند و بعد از مدتها شاهد بودیم که سالن هفتم تیر مملو از تماشاگر شد که برای من هم جذابیت بالایی داشت.