توقف بد موقع لیورپول در خانه وست بروم

شاگردان یورگن کلوپ که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده اند، اکنون برای کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر مبارزه می کنند اما دریافت دو گل در دقایق پایانی باعث شد تا دو امتیاز حساس را در خانه وست بروم از دست بدهند.

لیورپولی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 4 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسیدند. روی یک ضربه کرنر بود که سادیو مانه بعد از همکاری با جیمز میلنر، توپ را به مقابل دروازه فرستاد. جورجینیو واینالدوم توپ را برای دنی اینگس مهیا کرد و او هم با یک ضربه مطمئن، حساب کار را 1-0 کرد.

برتری لیورپولی ها بعد از این گل ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 11 به گل دوم برسند اما حضور به موقع مدافع وست بروم، مانع از گلزنی محمد صلاح شد.

پس از آن بازیکنان میزبان برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه لیورپول ایجاد کنند. در ادامه بار دیگر لیورپولی ها بازی را در دست گرفتند اما این وست بروم بود که می توانست در دقیقه 38 به گل تساوی برسد ولی رودریگز نتوانست از این موقعیت خوب استفاده کنند.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این لیورپول بود که عملکرد بهتری داشت اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.