آذری: قلعه نویی اولویت اول ذوب آهن است

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره عملکرد این باشگاه در ماه های اخیر گفت: برنامه ها را خیلی خوب پیش بردیم و اهدافی که تعریف کرده بودیم را به دست آوردیم و با تلاش همکاران و اعضای محترم و هواداران و عزیزانی که به باشگاه کمک می کنند، نه تنها در بحث فوتبال بلکه در دیگر بحث ها و رشته ها و به ویژه تیم های پایه فوتبال نیز روند موفقی را طی کردیم. ما فصل گذشته کسری بودجه داشتیم اما امسال این موضوع را باید تامین کنیم و همچنین از نظر زیر ساخت ها اقدامات مناسبی انجام دادیم و باید تکمیل کنم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور مسئولان فدراسیون فوتبال آسیا باعث نگرانی این تیم نیست، تصریح کرد: ما هیچگونه توافقی با طلبکاران نداشتیم و نگرانی نداریم. یک مقداری در بحث توجه به ورزش زیر گروه و توسعه جوانان توصیه های به ما شده بود که آن را در برنامه های خود اعمال کردیم.
آذری درباره تمدید قرارداد قلعه نویی برای فصل آینده، عنوان کرد: اولویت اول و آخر ما آقای قلعه نویی هست. هر چه سریعتر باید قرارداد را با ایشان امضا کنیم و سپس با توجه به اندیشه های آقای قلعه نویی برای فعالیت در نقل و انتقالات اقدام کنیم.

وی در ادامه فزود: تمام بازیکنان اصلی ما قرارداد دارند. برخی این شایعه را منتشر می کنند که بازیکنان ما را برای فصل آینده می خواهند اما من به آنها می گویم همه قرارداد دارند و تحت هیچ شرایطی خارج از قرارداد رفتار نمی کنند.

آذری در پایان صحبت های خود گفت: بازیکنان ما قابل مذاکره و قابل فروش نیستند. به پیشنهادهای خارجی تنها گوش می کنیم و به تیم های ایرانی بازیکن نمی فروشیم.