مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد فاصله کم فینال جام حذفی با شهرآورد پایتخت گفت: آقای عزیزالله محمدی دوست ماست اما فکر کرده ما "شزن" هستیم.

به گزارش مهر، علی فتح الله‌زاده پس از پایان دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ما در حالیکه یوسفی، تیموریان، خسرو حیدری، میلاد میداوودی و دو، سه بازیکن دیگر را در اختیار نداشت و در مجموع یک تیم‌مان بیرون بود، مقابل سپاهان عملکرد خوبی داشت.

فتح الله زاده با بیان اینکه اگر مهاجمان بهتر از موقعیت‌شان استفاده می‌کردند در این دیدار استقلال پیروز می‌شد، افزود: قطعا در دیدارهای آینده و با حضور نفرات مطرح خود عملکرد به مراتب بهتری را ارائه خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد دیدار فینال جام حذفی در شیراز اظهار داشت: حتما هواداران ما شیراز را می‌ترکانند! این فینال تک بازی بوده و شوخی بردار نیست و امیدواریم با همراهی هواداران بتوانیم در این دیدار مهم به پیروزی برسیم و قهرمان شویم.

وی در مورد لغو قرارداد کرار با شاهین بوشهر، اظهار داشت: آقای افراشته تعهد اخلاقی داد که از کرار در جام حذفی مقابل استقلال استفاده نکند، البته من از نظر فنی نمی‌گویم بلکه این بازیکن با نفرات ما مشکل دارد و ممکن است باعثایجاد حاشیه‌ها و جنجال‌ها و اتفاقات دیگری شود.

فتح الله زاده در پاسخ به مهر به فاصله کم فینال جام حذفی به شهرآورد بعدی برای شما نگران کننده نیست، تصریح کرد: فکر کردند ما شزن هستیم که هر دو روز یک بار برای ما بازی می‌گذارند، البته آقای عزیزالله محمدی دوست ماست و ما به تصمیماتش احترام می‌گذاریم.

مدیر عامل استقلال در پایان در مورد صحبت مدیر عامل پرسپولیس که این تیم را کهکشانی خوانده بود گفت: آنها کهکشانی هم باختند!