ادعای جالب یک مربی لیگ برتری/بازیکنان تیم من قهرمان لیگ برتر هستند!

مهدی تارتار امروز در آخرین جلسه تمرین جدی تیم پارس جنوبی جم پیش از بازی با سیاه‌جامگان خطاب به سکینه الماسی، نماینده مردم شهر جم در مجلس شورای اسلامی گفت: بازیکنان تیم من قهرمان لیگ برتر هستند. من اینها را قهرمان واقعی لیگ برتر می‌دانم. با وجود اینکه مبلغ قرارداد آنها به نسبت سایر تیم‌ها پایین‌تر است و تنها 50 درصد دریافتی داشته‌اند حتی یک جلسه هم تمرین تیم را تعطیل نکردند و هر موقع به زمین رفتند با همه وجود بازی کردند.

مهدی تارتار در حضور نماینده مجلس صحبت‌هایش را این چنین ادامه داد: تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر آمد در اولین فصل حضورش در بازی‌های لیگ برتر ارائه‌گر بازی‌های خوبی بوده و همه بازیکنانش مورد توجه تیم‌های دیگر قرار دارند. به واقع بازیکنان تیم پارس جنوبی در بورس نقل و انتقالات هستند و من می‌دانم هم‌اکنون صحبت‌های جدی با آنها شده است. تنها 2 بازیکن تیم پارس جنوبی با تیم قرارداد دارند و این تیم در پنجره تابستانی تنها 6 بازیکن می‌تواند به ترکیب اضافه کند. اگر باشگاه به موقع اقدام نکند و با این بازیکنان تسویه نشود طبیعی است تیم را ترک کنند و در آن صورت روزهای خوبی در انتظار تیم نخواهد بود. البته این بازیکنان دوست دارند تیم شرایط خوبی پیدا کند و در پارس جنوبی باقی بمانند. تصمیم‌گیری در این باره با مدیران باشگاه و مدیران شهر است.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم ادامه داد: وقتی تیم دغدغه مالی پیدا می‌کند شما بهترین مربی جهان هم باشی نمی‌توانی تیم را روی نتیجه‌‌گیری متمرکز کنی. هر چند باز هم تکرار می‌کنم همه بازیکنان تیم پارس جنوبی با همه وجود برای تیم بازی کردند اما وقتی بازیکن دغدغه ذهنی به خاطر مسائل مالی داشته باشد به طور ناخودآگاه نمی‌تواند روی هدف تمرکز کند. ما خیلی مشکلات جزئی و پیش پا افتاده داشتیم که صحبت کردن در مورد آن لزومی ندارد.

مهدی تارتار، خطاب به نماینده مردم شهر جم در مجلس شورای اسلامی از وی خواست مجدانه مشکلات تیم را دنبال و در نهایت رفع کند و البته از او تشکر کرد که همیشه یاری‌گر تیم بود و در این برهه از زمان در جلسه تمرین تیم حاضر شد.

در خلال این نشست سکینه الماسی، نماینده مردم شهر جم در مجلس شورای اسلامی و همچنین محمد نوری به عنوان کاپیتان تیم صحبت‌هایی را مطرح کردند.

نماینده مردم شهر جم در مجلس شورای اسلامی قول داد به سرعت پیگیر مشکلات مالی تیم باشد و آن را رفع کند.