ترکیب احتمالی سپیدرود مقابل پرسپولیس

شماره هشت محبوب پرسپولیسی‌ها در اولین فصل مربیگری خود توانست سپیدرود را به امتیاز بقا در لیگ برتر برساند تا پرشورهای رشتی در فصل هجدهم هم فرصت خودنمایی در لیگ را داشته باشند.


کریمی که طی هفته‎های اخیر جالب عجیبی را با مدیران این تیم پشت سر گذاشته، در این بازی رونق جالبی به جشن قهرمانی پرسپولیس داده است. 


سرمربی محبوب سپیدرودی‌ها برای این بازی ایمان صادقی را برای حضور درون دروازه تیمش انتخاب خواهد کرد و امیدوار است گلر سابق پرسپولیس عملکرد مناسبی برخلاف جدال با استقلال از خود به جا بگذارد.


علیرضا نورمحمدی دیگر بازیکن پرسپولیسی ترکیب سپیدرود را در این بازی تشکیل خواهد داد و در خط دفاعی رشتی‌ها حاضر خواهد شد و در کنار خود میثم تهی دست را می‌بیند. در سمت راست دفاعی حسین کعبی بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به این بازی رسیده و با بازوبند کاپیتانی این تیم به میدان خواهد رفت تا او نیز دیگر چهره پرسپولیسی‌ ترکیب سپیدرود را تشکیل دهد. در سمت مخالف میلاد قربان‌زاده برای سفیدپوشان رشتی در استادیوم آزادی به میدان خواهد رفت.


میثم فردوسی، محمدرضا مهدوی، توحید غلامی و حسین ابراهیمی چهار هافبک احتمالی سپیدرود را در این جدال تشکیل خواهد داد. فردوسی به عنوان وینگر چپ و حسین ابراهیمی نیز در سمت مخالف و در پست وینگر راست برای این تیم به میدان خواهند رفت و توحید غلامی که ستاره این روزهای ترکیب سپیدرود محسوب می‌شود در کنار محمدرضا مهدوی باتجربه امیدوار به خنثی کردن حملات پرسپولیس هستند. محمد غلامی و عماد میرجوان نیز زوج خط حمله شاگردان علی کریمی را در این بازی شکل خواهند داد.


ترکیب احتمالی سپیدرود: ایمان صادقی، علیرضا نورمحمدی، میثم تهی دست، حسین کعبی، میلاد قربان زاده، محمدرضا مهدوی، توحید غلامی، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی، عماد میرجوان و محمد غلامی


دیدار دو تیم پرسپولیس و سپیدرود امروز از ساعت 19:15 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.