ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان

 استقلالی ها در دومین فصل متوالی آخرین دیدار خود را برابر سپاهان انجام می دهند و در این دیدار نیز مانند فصل گذشته به دنبال سه امتیاز برای رسیدن به رده دوم هستند.


وینفرد شفر پیش از این گفته بود که رحمتی دروازه بان این تیم در جام حذفی خواهد بود و نمی تواند مستقیم در فینال به بازی برود و به همین دلیل احتمالا در این دیدار برای فینال جام حذفی آماده می شود.


خط دفاعی استقلال در این دیدار احتمالا بدون تغییر خواهد بود و شفر از چهار مهره همیشگی خود استفاده می کند. وریا غفوری و نورافکن در دو سمت خط دفاعی به میدان می روند و منتظری و سهرابیان نیز بازیکنانی هستند که در مرکز دفاع حضور دارند تا چشمی و حسینی با استراحت برای فینال حذفی آماده شوند.


در مرکز زمین با محرومیت شجاعیان، ابراهیمی احتمالا در کنار بویان بازی را آغاز می کند و جپاروف نیز در بازگشت به نقش جهان یک خط جلوتر به میدان می رود تا مثلث مرکز زمین آبی ها شکل گیرد.


تیام و اسماعیلی دو بازیکن موفق و همیشگی تیم شفر هستند که در این دیدار دو ضلع مثلث آبی ها خواهند بود و به نظر می رسد با غیبت چند چهره در این دیدار، خسرو حیدری در کنار این سه بازیکن قرار بگیرد تا ترکیب 3 نفره خط حمله استقلال به این شکل تشکیل شود.


ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان به شرح زیر است:


مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، بویان نایدنوف، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری و تیام.