چرا علی کریمی در جشن قهرمانی پرسپولیس غایب بود؟

افشین پیروانی درباره جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار کرد: خدا را شکر که با برد برابر سپیدرود رشت جشن قهرمانی خود را برگزار کردیم.  با توجه به اینکه توقعات از تیم پرسپولیس بالا رفته است همه باید دست به دست هم بدهیم تا فصل آینده هم قهرمان لیگ برتر شویم. 

او درباره اینکه پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته است و آیا بر روی بازیکنان جوانی همانند طاهر خانی سرمایه گذاری می شود، بیان کرد: ان شاالله پنجره نقل و انتقالاتی باز می شود و اگر یک درصد هم این محرومیت لغو نشود به اندازه کافی بازیکن داریم و  همه بازیکنان به باشگاه می آیند و قراردادشان را تمدید می کنند. البته بازیکنی که قرار است ترانسفر شود بحثش جداست. به طور حتم همه بازیکنان در پرسپولیس می مانند. 

پیروانی درباره ارزیابی اش از طاهر خانی بیان کرد: همه بازیکنان خوب هستند و طاهر خانی هم شامل بازیکنان خوب باشگاه است. 

سرپرست تیم فوتبال  پرسپولیس درباره غیبت علی کریمی در مراسم جشن قهرمانی این تیم گفت: کریمی سرمایه باشگاه پرسپولیس است و در بین هواداران دوست داشتنی است و همه او را تشویق می کردند. همچنین همه می دانند که او بازیکن بزرگی بوده است و خودش باید توضیح بدهد که چرا در این مراسم شرکت نکرد. 

او درباره بازی تیم پرسپولیس برابر الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: مهم ترین بازی سال خود را برابر الجزیره امارات داریم. باید در ابوظبی نتیجه لازم را بگیریم. به هر حال با این همه هوادار و اعتباری که داریم باید بهترین نتیجه را برابر الجزیره امارات بگیریم.