آقای گل پرسپولیس: باید به فکر لیگ قهرمانان باشیم

علی علیپور پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل سپیدرود رشت در ورزشگاه آزادی گفت: یک فصل سخت و پرتلاش را پشت سر گذاشتیم و توانستیم در پایان به قهرمانی دست پیداکنیم.

وی تاکید: در این قهرمانی خیلی ها سهیم بودند خصوصا هوادارانمان که هرگز ما را تنها نگذاشتند و در تمام بازیهایمان چه در شهرستان و چه در تهران کنار ما بوده و ما را مورد حمایت خود قرار دادند.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که امسال گل های زیادی را برای پرسپولیس به ثمر رساندید گفت: هدف همه ما قهرمانی بود و اینکه چه کسی آقای گل شود خیلی مهم نیست. ما از ابتدای فصل یک هدف داشتیم، آن را دنبال کردیم و در پایان هم به آن دست پیدا کردیم و خوشحالم که توانستیم با پیروزی در آخرین دیدارلیگ هفدهم دل هوادارانمان را بیشتر شاد کنیم.

علیپور تصریح کرد: قهرمانی در لیگ هفدهم دیگر تمام شد و حالا باید به فکر بازیهای لیگ قهرمانان باشیم و بتوانیم در دو دیدار رفت و برگشت حریفمان را شکست داده و به دور بعد صعود کنیم و اگر خدا بخواهد در پایان، جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

مهاجم پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولین ما را فراموش نکنند و حالا که لیگ به پایان رسیده ما را نیز به فراموشی نسپارند و با برطرف مشکلات بازیکنان، خصوصا مسائل ملی شرایطی را فراهم کنند تا فصل آینده هم پرسپولیس حضوری پرقدرت در لیگ داشته باشد.