جباری:  برازنده استقلال رده سوم نیست

علی جباری درباره کسب مقام سومی استقلال در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: نتایج بسیار خوبی را در هفته‌های ابتدایی لیگ به دست نیاوردیم اما وقتی که تیم پس از منصوریان به شفر سپرده شد انگیزه و روحیه بازیکنان بالا رفت و مربی خارجى با حضورش به بازیکنان روحیه داد و آنها توانستند بهترین باشند.

او ادامه داد: البته بچه ها همان بازیکنانی بودند که زیر نظر منصوریان بودند، ولى آنها با شفر توانستند بهترین نتایج را رقم بزنند و از طرفى رده سومى ما در حال حاضر براى زمانی است که ما از نظر امتیاز عقب بودیم و نتوانستیم جبران کنیم و اگر زودتر این اتفاقات و تغییرات رخ داد به طور حتم استقلال با شفر می توانست قهرمان شود.

او درباره اینکه آیا رده سومی برازنده استقلال هست یا خیر گفت :واقعا برازنده استقلال رده سوم نیست چرا که ما باید رده اول باشیم .به طور حتم تیم با همین مهره ها از همان هفته اول لیگ در صورت کسب امتیازات مى توانست جایگاه اول را کسب کند. در هر صورت خوشبختانه اکنون تیم در شرایط خوبى قرار دارد و ان شاالله در فصل آینده تمامی اتفاقات را جبران می‌کنیم

عضو کمیته فنى باشگاه استقلال درباره اینکه شفر اعلام کرده که از باشگاه به او پیشنهادی نرسیده و مدیر برنامه هاش به دنبال مذاکره با تیم‌های دیگر است گفت :مسلماً تمامی مربیان، مدیر برنامه دارند و روزی هم که شفر براى عقد قراداد به استقلال آمد با مدیر برنامه هایش در باشگاه حاضر شده بود. از طرفى هر مربى که قراردادش با تیمى به اتمام مى رسد به مدیر برنامه هایش مراجعه مى کند و این موضوع قانونى است و مشکلى هم وجود ندارد. باشگاه استقلال هم درصدد است شفر را راضى کند تا در استقلال بماند.