واکنش سرپرست استقلال به صحبت های شفر

نصرالله عبدالهی درباره کسب مقام سوم استقلالی ها در رقابت های لیگ برتر گفت: روز گذشته بازی خوبی را بچه ها در سپاهان به نمایش گذاشتند و در نهایت با برد در آخرین بازی لیگ توانستیم مقام سوم را بدست آوریم. با تغییراتی که در تیم ایجاد شد خوشبختانه تیم تا به اینجای رقابت ها توانست در اکثر دیدار ها پیروز میدان باشد و در نهایت رده سومی را کسب کند.

او درباره اینکه آیا رده سوم برازنده استقلال هست یا خیر بیان کرد: رده سوم برازنده استقلال نیست اما اگر به طور حتم در هفته های ابتدایی لیگ نتایج خوبی را کسب می کردیم می توانستیم رده های بالاتر را بدست آوریم و شاید اکنون هم قهرمان می شدیم.

عبداللهی ادامه داد: جای امیدواری دارد که استقلال در نیم فصل دوم توانست بهترین نتایج را کسب کند و با وجود همین مهره ها در فصل آتی با برنامه ریزی مناسب قهرمانی را از آن خود می کنیم و رسیدن به این امر دور از دسترس نیست. ان شالله فصل آتی برای کسب قهرمانی به میدان می رویم.

 سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه شفر اعلام کرده از باشگاه به او پیشنهادی نرسیده گفت: مدیران باشگاه استقلال درصد هستند تا تمدید قرارداد ها را در دستور کار بگذارند اما با وجود بازی های مهم پیش رو این امر زمان بر است. به طور حتم پس از دیدارهای مهم تمدید ها  انجام می شوند.