گلایه بیرانوند از برخی هواداران پرسپولیس

 تیم فوتبال پرسپولیس با برد مقابل سپیدرود رشت توانست به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد. علیرضا بیرانوند درباره دو قهرمانی متوالی سرخپوشان با خبرنگار برنا صحبت کرد.

*نظرتون درباره دومین قهرمانی متوالی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر چیست؟

خداراشکر خیلی خوشحال هستم و موفق شدم دبل قهرمانی با پرسپولیس را به دست بیاورم. باعث افتخار هست در کنار این هواداران بتوانیم به عنوان قهرمانی برسیم. دبل قهرمانی در ایران سخت است اما با همت بازیکنان و کادر فنی توانستیم به عنوان قهرمانی لیگ هفدهم برسیم. در دو سال اخیر سه جام به دست آوردیم و به سه جام تبدیل خواهیم کرد زیرا سوپرجام را در پیش داریم.

*با توجه به اینکه قهرمان لیگ برتر شدید استقبال خوبی از سوی هواداران انجام نشد و بسیاری از قسمت‌های سکوهای ورزشگاه خالی بود.

از هوادارانی که برای حضور در جشن قهرمانی سرخپوشان به ورزشگاه نیامدند گله مند هستم. البته به آنها حق می‌دهم زیرا فردای شب جشن قهرمانی روز کاری آنها است. از هواداران پرشور پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم اگر حرفی زدم و یا شوخی کردم که ناراحت شدند. هواداران پرسپولیس را دوست دارم و برای همین با آنها شوخی زیادی انجام می‌دهم. دوست ندارند دروازه تیم باز شود من هم اگر گل بخورم حالم واقعا بد می‌شود و تمرکز کل تیم از بین می‌رود. پارسال 20 کلین شیت داشتم و امسال به 18 کلین شیت رسید و اگر امسال کم کاری کردم معذرت می‌خواهم.

*برای تمدید قرارداد چه توصیه‌ای به هم تیمی‌هات داری؟

از هم تیمی‌هایم می‌خواهم با سرخپوشان تمدید کنند. پرسپولیس اکنون نیاز به حمایت دارد. اگر قرار است در ایران ماندنی شوند به جز پرسپولیس نمی‌توانند در تیم دیگری بازی کنند. اگر هم از تیم‌های خارج از ایران پیشنهاد دارند حتما از هواداران اجازه بگیرند و بروند اما امیدوارم بازیکنانی که باید قرارداد خود را تمدید کنند پیش از دیدار با الجزیره این کار را انجام دهند.

* درباره شوخی که با کریستین رونالدو انجام دادید بگویید؟

می‌خواستم تمام هوادار ایران را امیدوار کنم. می‌خواستم برای جام جهانی امیدوار شوند و امیدوارم رونالدو در بازی با ایران نگوید چطوری ایران (با خنده)

* نظرت درباره بازی با الجزیره را بگو؟

بازی راحتی در رقابت‌های آسیایی نداریم. الجزیره تیم بسیار خوبی است اما ما هم با ثبت رکوردها نشان دادیم عملکرد بهتری نسبت به سایر تیم‌ها داریم و امیدواریم با برد پرگل مقابل الجزیره راهی مرحله بعدی و در نهایت صعود به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شویم.