عنایتی در گفتوگو با خبرآنلاین حرفهایش را در مورد بازی با صبا اینگونه آغاز میکند:بازی خوبی بود و ما میتوانستیم به برد برسیم ولی تراکتور فقط روی دو موقعیت دو گل استثنایی به ثمر رساند. به نظر من شاهد یک بازی زیبا بودیم و تراکتور خطر جدی روی دروازه ما نداشت و حق صبا بود که برنده شود.

عنایتی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنی قلعه‌نویی از گلزنی‌های تو ناراحت شود خاطرنشان می‌کند: «من موافق این حرفی که شما زده‌اید نیستم و اتفاقا معتقدم او از گلزنی من خوشحال می‌شود. شاید او به دلیل نتیجه نگرفتن تیمش ناراحت شود ولی مطمئن هستم از گلزنی من ناراحت نمی‌شود. حالا اگر اصرار دارید، می خواهید بگویید او ناراحت است و اگر مرا ببنیند، کتکم می زند.»

عنایتی که در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود، رقابت ویژه‌ای با آرش برهانی دارد ولی مثل اینکه برهانی فعلا نمی‌توند به او برسد. رضا در این خصوص می‌گوید: «من قبلا در این مورد حرف‌هایم را زده‌ام و هیچ وقت دنبال موفقیت فردی نیستم. من همه رکوردها را در فوتبال ایران زده‌ام و فقط این برایم مهم است که صبا موفق باشد.»

از عنایتی در مورد منتفی شدن حضورش در استقلال سوال میکنیم که او خاطرنشان میکند:صحبتی در این خصوص ندارم و تابع تصمیمات باشگاه صبا هستم. الان هم فقط به موفقیت این تیم فکر میکنم.